tuppen.06 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg er så lei nå, bør kanskje ikke klage for jeg leser jo at noen må gå 3 uker over tiden her!! Men igår fikk jeg litt tegningsblødning og idag tidlig trodde jeg vannet gikk, er mega forkjølet, sliten og lei av halsbrann og å vente. Jm sa jeg måtte gå hjem legge meg ned i halvtime ta bind på og se om det kom noe mer vann ut, men det gjorde det ikke og jeg har ikke nooooe tegn på at fødselen er igang, hadde kun litt blødning igår som kom med utfloden... Usj:( Så blir strippet på mandag om ikke noe har skjedd til da..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Og jeg som var så sikker på at nå var du skikkelig igang, siden du fikk tegningsblødning i går (hvis jeg husker rett) Leste om dette npr jeg selv fikk det for nesten 5 år siden, men mente å huske at fødselen var da rett rundt hjørnet, eller max ett døgn senere =) =) Husker feil jeg da =) Men uansett så skjer det snart noe nå da =) Lykke til =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå