Gå til innhold

Hvor mye kjenner dere spark i uke 24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syns jeg kjenner så sjelden...og nå er det iallefall et døgn siden...i tillegg er det jo barn nr tre, så jeg vet jo hva jeg skal kjenne....hvordan er det med deres babyer og ikke minst hvor stor er magen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:O) Jo her kjenner jeg masse liv flere ganger om dagen, spesielt om morgenen og kvelden når jeg ligger i sengen, samt når jeg spiser. Drikker jeg noe kaldt våkner hun også. Jeg er i uke 25 men har kjent en del siste ukene, men det har også vært rolige dager uten særlig mye liv. Er annengangs og kun 1,5 år mellom disse så her kom magen veldig fort denne gangen. Føler selv jeg er veldig stor allerede.. Masse lykke til og jeg tror ikke du trenger bekymre deg selv om det er rolig i magen enkelte dager:O)

Skrevet

er også i uke 24 og kan kjenne veldig mye liv i perioder og så er det stille lenge, kanskje en hel dag. Men stresser ikke noe med det. Skvetter nesten litt når det er full salto, for jeg har ikke så mye tid å kjenne og tenke på denne gangen, tredje jenta som skal komme. De to første gangene var jeg mer innadvendt og tenkte og ventet masse, men nå flyr tida! Ellers har jeg fått masse mage! og ganske mye kropp sånn ellers også... Tror jeg kommer til å bli større denne gangen sånn i kg, for trening er nok det siste som blir prioritert av det lille overskuddet jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...