Gå til innhold

Er 5 uker på vei ov har kort livmorhals pga to koniseringer. Hva slags oppfølging bør jeg ha?? Noen som har erfaring med lignende??(samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Livmorhalsen er 2+2cm. Fikk beskjed av gynekologen min når jeg tok ut spiralen at dette var meget KORT, og at jeg måtta ha tett oppfølging. Jeg har vært hos lege,og han har henvist meg til sykehuset - der venter jeg på å få vurdering av hevisningen og en time til kontroll. Aner ikke når det blir før neste uke.

Jeg har en krevende jobb hvor jeg er i aktivitet hele dagen, og i det siste har jeg merket at jeg er mer sliten - naturlig nok. I dag derimot har det toppet seg. Jeg har murringer i magen og blir da bekymret for t jeg ikke får vært nok i ro. Er det viktig for meg nå i starten? Eller blir det viktigere etter hvert. Har tre barn i tillegg som må følges opp når jeg kommer hjem også.

Hva bør jeg gjøre??

Fortsetter under...

Min var 1,5 i forrige svangerskap... gikk helt fint, fikk ekstra oppfølging (innvendig UL) og modningssprøyter mot slutten av svangerskapet :)

Åh så bra. Fødte du mye før tida? og hvor ofte var du inne til ekstra sjekk? Måtte du være mye i ro??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...