Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal snuppa inn på eget rom, 10mnd allerede.. så bedre sent enn aldri..

Nå har 8tenner komt på rekke og rad, og den siste uken har det roet seg og hun har sovet HELE natten uten å våkne så vi vet om!

Så nå prøver vi :) :)

Håper inderlig det går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for dere! :)

Skrevet

Lykke til!! :)

Her i huset satt jeg og gråt mine modige tårer på sofaen den første kvelden fordi han kom jo til å savne meg så fælt!!! Men mens jeg satt det og sippet sovnet han så fint atte!! Er nok verre for oss enn for dem! ;)

Skrevet

Første natt på eget rom her og. Gullet er kun 2 mnd, men eg vokner av den miste lyd som kommer fra han. Så nå skal me prøve dette. Han sover i samme etasje og dørene kommer til å stå oppe=)

Skrevet

Ja vi har dørene åpne og, har babycall i natt på. Jada, tuppemor.. men hun er så fæl med å dra dyna over hodet!

Sukk blir merkelig.. etter 10mnd på samme rom, så blir det litt tomt.. Soverommet føltes ut som en ballsal plutselig.. var så go plass!

Men det viktigste er at hun sover godt og har det bra :)

Greit å prøve eget rom i go tid før jeg starter på jobb om tre uker!

Skrevet

Min er alerede heime alene med babykål:D eller, kødder da. men han såver på eget rom. gjort det siden barselsavdelinga faktisk. for meg holder det lenge å være mor på dagen + at jeg studerer jo medisin.

Skrevet

Min er alerede heime alene med babykål:D eller, kødder da. men han såver på eget rom. gjort det siden barselsavdelinga faktisk. for meg holder det lenge å være mor på dagen + at jeg studerer jo medisin.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...