Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Synes slikt er så koselig å høre, eller flaut, kommer helt ann på situasjonen. Selv venter jeg på et frieri, og er veldig spent på hvordan det blir eller om det kommer i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Det var det jeg som gjorde. Vi var ute på biltur og jeg var 5 mnd på vei med første ungen. Spurte han bare om vi skulle gifte oss og han sa ja. Giftet oss 3 mnd senere.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg ønsker at han frir til meg, men frykter at det kommer aldri til å skje . Han vil gifte seg en dag, når man har økonomi til det...men tror at han ikke kommer til å tenke så langt når den dagen kommer. Han er ikke den romantiske typen heller, selv om han påstår det Noen tips hvordan man kan hinte at nå er jeg klar for bli fridd til??)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Dessverre ingen tips fra meg siden jeg måtte fri selv:) Hadde hintet mye og han sa i ettertid selv at han hadde en plan for når han skulle fri til meg, men akkurat den dagen var jeg sur så da gadd han ikke. Men han sa jo heldigvis ja når jeg spurte. Vi har vært gift i over 6 år og har nå to barn.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Han hadde henta ringene, men visste ikke når han skulle fri. På kvelden var vi i familieselskap så for å få oss vekk derfra dro han meg hjem og fridde Hehe Han gjorde alt "riktig" da med å gå ned på kne og hele pakka
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #7 Skrevet 28. september 2011 min mann hadde kjøpt rose, åsså satte han seg på kne og fridde til meg:) men han hadde ikke med noe ring de for vi sammen å valgte ut noen dager senere
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #8 Skrevet 28. september 2011 Min mann var å kjøpte ring når vi var på ett shoppingsenter i Danmark sammen med min søster og hennes familie uten at jeg viste om det. Så dro vi to ned på stranden for å se på solnedgangen og der gikk han plutselig ned på kne Han var super romantisk og jeg sto å hylte "Ikke tull med meg, ikke tull med meg!!" Ikke akk rolig og fattet nei. Vi giftet oss på lørdag :)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #9 Skrevet 28. september 2011 Åh for en flott historie! Og gratulerer så mye:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 Takk Aldri hvert så nervøs før jeg men aldri så lykkelig og samtidig så virkelighetsfjern hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Min forlovede ordnet meg fri fra jobb uten at jeg visste det, og overrasket meg med en storby-langweekend i en romantisk europeisk by. Samme dagen som vi kom dit, så tok han meg med på en utsiktsplass med utsikt over byen, og der tok han fram de PERFEKTE ringene og fridde til meg. Han hadde bedt om tillatelse fra faren min på forhånd. Resten av weekenden ble jeg totalt skjemt bort med tonnevis av gaver, herlige middager og romantiske ting å gjøre, spa ol. Helt perfekt Vi har IKKE god økonomi, så dette hadde han spart til leeenge.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #13 Skrevet 28. september 2011 Ble aldri frid til han jeg har vært gift med...som nå er en ex. Men håper virkelig jeg kan få oppleve et romantisk frieri en gang:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #14 Skrevet 28. september 2011 Tror jeg må grine meg til en ring på fingern jeg!! Så sånn er det... ikke vet jeg om han ville sakt ja om jeg tok steget ut heller
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #15 Skrevet 28. september 2011 Vi kjøpte ringene sammen, og hadde de med på bilferie. Da vi kom til den perfekte plassen, satte vi ringene på. Ikke akkurat romantisk, men ingen av oss er særlig romantiske. Vi giftet oss 6 mnd etterpå og har vært gift i 8 år.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #16 Skrevet 28. september 2011 Var faktisk på Valentines Day, er nok noen som vil syntes det er litt teit. Men vi hadde en nydelig dag sammen og på kvelden sa han at han hadde noe han ville si til meg. Han var veldig søt og romantisk og sa mye fint. Så spurte han om jeg ville gifte meg med han. Jeg sa ja, og vi gråt nesten begge to. Forlovelsesringen er bestemoren hans, er egentlig ikke noen fan av diamanter, men ringen er flott, veldig gammel og vakker
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #17 Skrevet 28. september 2011 Han fridde på 32 meters dyp da vi dykket på vraket av "Dronning Maud" Ringene turde han ikke ta med ned, men fikk de så fort vi var oppe i båten igjen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Samboeren min fridde til meg når vi var på ferie i syden for en del år siden. Det var planlagt, så det var vel ikke komplett romantisk. Forlovet ble vi nå likevel. Etter noen få år ble det brudd. Forlovelsen ble selvfølgelig brutt. Enda noen få år senere ble vi sammen igjen. Vi pratet løst om bryllup og slik et par ganger og da kom det frem at han slett ikke hadde tenkt å fri for det hadde han allerede gjort. Jeg skulle i alle fall ikke fri!! Når jeg hadde tenkt meg om fant jeg ut at jeg ville fri likevel. Jeg kjøpte ringene og graverte de uten at han visste noe. En kveld fant jeg frem romantikken i meg og gikk ned på kne og fridde.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Han er ikke min mann (enda) da men.. Vi satt hjemme og så tv bare, plutserlig går han ned på et kne forran meg, får senestrekk og veldig til smerter, når smertene avtok kom det et halvhjertet "skal vi gifte oss, for ungene sin del?". Ble iltrende sint på han og gikk og la meg :-P Ha unskyldte det hele dagen etter, han hadde vært nervøs, og smertene hadde ikke hjulpet på, så vi ble enige om at frieriet ikke teltes.. Så venter spendt på når det frieriet skal stå, men vet det kommer hvertfall
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 På fødestua faktisk : under fødselen.. hehe.. Jeg lå og skviset hånden hans blå og hadde veldig til smerter (brukte kun oksygen som hjelp mot riene).. Plutserlig vrir han seg løs ser alvolig ned på meg og sier: "siden du først er bestemt på å beholde den hånda mi, skal vi vel kunne passe på at den forblir din" I smerter og forrvirring brøler jeg stygt at om han ikke har noe skelig å komme med, så får han holde fred. Da kysser han meg i panna, ler og sier "trodde det var et bra frieri jeg, men kan gjøre det på gamle måten jeg", og midt i pressria mi faller han på kne ved senga og frir Plutserlig føltes smertene veldig fjerne og jeg følte jeg ble fylt med energi, hylte ut et ja under neste pressrie, og vi fikk sønnen vår i armene, med et glederlig gratulerer med sønn og fieri fra jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå