Icedancer Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Noen med erfaringer? Har det noe for seg og når startet dere eventuelt å ta disse? Fikk en halvfull boks av en på jobb, og hun sa helt sikkert noe om dette også, men husker ikke. Litt skeptisk til alle disse preparaten en liksom skal stappe i seg for alle mulig eårsaker og har ikke lyst å hive innpå viss de ikke har noen effekt.
StineH88 Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hei. Jeg har gått på bringebærkapslene no i 2-3 uker, er nå i uke 40+1. Det jeg har lest er at de kan gjøre at man får mindre smerter under fødsel, og at livmoren trekker seg fortere sammen etter fødselen slik at man kommer seg fortere. Det er jo også mange som sier at de har født før og at fødselen har startet av disse kapslene, men det har ikke skjedd her ihvertfall. Så håper på at de andre fordelene med disse kapslene viser seg å være sanne den dagen lillegutt bestemmer seg for å komme =)
respektatauten Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 tok disse siste 4-5 ukene før fødsel sist.. var ikke nai så det ble når jeg kom på at jeg hadde dem.. aner ikke om de hadde noe virkning, smakte høgg ivertfall og jeg brekkte emg som en gal lenge etter de var svelgt.. MEN jeg hadde en veldig fin fødselsopplevelse, det gikk fort og greitt og uten noe særlige rifter.. fikk 2-3 pyntesting her og der utenpå, men ikke noe som var nødvendig for annet enn syns skyld livmoren trakk seg overraskende fort sammen fikk jeg beskjed om da de skulle sjekke meg morgen etter fødsel.. og magen var flat igjen da jeg sto opp fra sengen morgenen etter, hadde det ikek vært for monsterbleie, strekkmerker og litt løs hud så hadde ingen kunne sagt at jeg akkurat hadde vært gravid.. kommer nok til å ta disse kapslene igjen.. pine meg igjennom guggen gurp..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Goood erfaring. Forige fødsel for 14 mnd siden fikk jeg ikke en eneste rift, blødde svært lite. Jordmødre som var utrolig overrasket over hvor fort flat magen ble etter kun ett døgn. Fødte 12 dgr før og rask og flott fødsel. Dette var en fødsel 13 år etter den forige. Med de 2 første hadde de ikke slike tabl. og jeg sydde begge ganger. Hurra for de kapslene sier jeg bare. Håper de er like effektive denne gangen:)
3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Oi jett om jeg skal ut å kjøpe de i morgen da er de å få kjøpt på helsekosten?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Ja det er de:) Husk å kjøpe de sterkeste kapslene som du kun trenger å ta 2 av i døgnet, De heter natures way.Bringebærblad. Tok dem fra slutten av uke 33.
Lille diamant Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jeg har også begynt på disse kapslene etter at jordmor anbefalte det på sist kontroll. Så er veeeldig kjekt å lese at flere her har god erfaring med de!
Icedancer Skrevet 30. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2011 Da skal jeg definitivt ta dem. Ved sist fødsel trakk nemlig ikke livmoren seg sammen og jeg mistet 3 liter blod, så viss dette kan være med å hjelpe på det så er det hvertfall verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå