bolla12 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hvordan går det med dere? Jeg blir sprø snart. Skulle bare ønske det var noe som kunne skille alle disse symptomene!! Jeg er på rugedag 6..
Junibaby... Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Hei! Jeg er helt ny her og har sett litt på innleggene her. Ser at vi er like langt. Jeg hadde uttak 21. og innsett den 23. september. Føler meg gravid i det ene øyeblikket for så ikke i det neste. Dette er vårt første forsøk så opplevelsen er helt ny. Ser at mange har flere forsøk bak seg så tenker nå at det skal jammen være godt gjort å få det til på første forsøk. Har veldig lyst til å ta en test men det er vel for tidlig... Om det skulle slå ut positivt så er det vel eggløsningssprøyta. Tenker du å ta test selv før blodprøven?
bolla12 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2011 Hei Har ikke fått beskjed om å ta blodprøve....skulle bare teste etter tre uker fra innsett. Men det er så mange ulike tilbakemeldinger, så det er fort gjort å bli litt forvirra. Kommer nok til å teste etter to uker, dersom ikke mensen kommer:) Dette er tredje forsøket vårt, men har igjen 1 forsøk, da første ikke gjelder pga manglende befruktning. Så de to siste forsøka har vært icsi. Ønsker deg masse lykke til!! Hold meg gjerne oppdatert
lotte40 Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Heisan! Jeg er på samme sted i løypa som dere. Hadde uttak 22. sep og innsett 24. Om 8 dager skal jeg ta blodprøve. Har også "gode" sympomer nå. Samme som sist jeg var gravid..litt murrefølelser innimellom og av og til en liten krampelignende følelse. Tar alt dette som positive tegn på at dette endelig skal gå Det finnes en oktober testliste dere kan sette dere på. Så kan vi følge hverandre opp de neste dagene/ukene. Lykke til tøffe damer!!
bolla12 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2011 Hmm, finner ikke den jeg. Men sånn som kroppen kjennes ut nå så tror jeg ikke det er så mye håp egentlig. Magen vrenger seg og humøret er en berg og dalbane. Nå vil jeg bare bli ferdig, er så innmari lei av all denne ventinga!
babykeen Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jeg hadde uttak 19 og innsett 21, er på 8. rugedag og holder på å bli alvorlig sprø. Kjente ikke noenting de første 5 dagene, IKKENO. Litt stikking dag 6 og 7, mest dag 6 egentlig. Idag bare litt minimalt med mensmurringer. Testet idag, utålmodig som jeg er, og den var egentlig ganske så negativ. Dumt å teste så tidelig for nå ga jeg opp litt kjenner jeg. Lykke til alle sammen og så må jeg jo bare fortsette å heie på oss til blodprøven er tatt!
bolla12 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2011 Hehe...ja det er nok litt tidlig å teste, men kjenner til det. Heldigvis har jeg klart å ta meg sammen og heller spare de pengene. Men jeg var ekstrem på testing før vi begynte med prøverør. Brukte vel to i mnd, og da er det fort det merkes på kontoen
lotte40 Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Hei L8: beklager, testlisten for oktober ligger under donor egg/sæd, og ikke under ass. befruktning. Men vi kan jo bare holde hverandre oppdatert på denne tråden. Og til både L8 og libris : ikke gi opp håpet!! Det finnes masse kvinner som ikke har det grann symtomer. It ain't over till the fat lady sings
bolla12 Skrevet 29. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2011 Er bare det at jeg har ufattelig mange symptomer...men det er jo dønn like på gravidesympomene. I dag er puppene så innmari tunge at det gjør vondt å gå i trapper. Er det noen av dere som bruker lutinus? Etter uttaket kom det noen svarte små prikker når jeg satte lutinusen. Vil tro det er tørket blod etter uttaket...dette gav seg etter noen dager, men i går og i dag igjen er de tilbake. Og da sitter hjertet litt i halsen må jeg si..
Junibaby... Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Nei du er ikke alene om å ha alle symptomer. Slitsomt! Humøret går veldig opp og ned og. Skylder på hormene man putter i seg. Jeg bruker lutinus og det går helt greit. Dagene går så langsomt, føles som en evighet til jeg skal ta test og blodprøve. Fikk beskjed om at jeg kan ta hjemme test neste fredag men det er først mandag den 10. oktober jeg skal ta blodprøve. Sukk...
babykeen Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 Junibaby.... hvor holder du til som må vente så lenge? Jeg satte inn bare to dager før deg og jeg skal ta blodprøve allerede 3 okt, på 12. rugedag......Ikke rart jeg forløpig har negative tester for jeg er jo veldig tidlig ute med dette testetøvet mitt..... Jeg er forressten på Rikshospitaet...
lotte40 Skrevet 30. september 2011 #12 Skrevet 30. september 2011 Jeg tar også blodprøve på dag 12, og har fått en rekvisisjon av legen min. Tror jeg skal motstå urintesting før den tid så jeg ikke begynner å stresse hvis det blir negativt. Men lurer litt på om jeg får svar samme dag jeg tar blodprøve?
babykeen Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Så flink som greier å vente! På Riksen får man svar kl 14 om man tar blodprøven der oppe før kl 09:30. Jeg har testet igjen i ettermiddag på rugedag 10, svaaak strek, men mest sånn skyggestrek som CB OFTE viser. Fortsatt lite symptomer, kun litt stikking og mensmurring fra tirsdag til torsdag. Ellers ikkeno, kjenner ikke engang at jeg har litt vondt i puppene en gang. Det hadde jeg til de grader da jeg var gravid, da ble jeg gravid på 3.AIH, men endte på operasjonbordet i uke 7 på grunn av graviditet utenfor livmoren. Nå har jeg mistet troen, da jeg fortsatt ikke ha positiv test og har igjen fått svake murringer i magen. Tror mensen er rett rundt hjørnet. Men men....... får prøve igjen.
bolla12 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2011 Hei liblis74. Dersom det er en strek der (selv om den er svak) så kan det jo bety at du faktisk er gravid. Prøv med en test igjen om noen dager så er du vel garantert et mer riktig svar... Tvi tvi
Junibaby... Skrevet 2. oktober 2011 #15 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg holder til i Trondheim. Satte inn som sagt den 23. september og det skulle gå 14 dager før jeg tok blodprøve. Det vil si fredagen nå til uka. Siden jeg er borte noen dager vedrørende jobb skal jeg komme på mandag den 10. oktober. Kunne teste selv til helga. Frister å ta en test litt tidligere. Slitsom denne ventetida så håper uka går fort:).
MoraTeNora Skrevet 3. oktober 2011 #16 Skrevet 3. oktober 2011 Hei Jenter! Så spennende å følge dere som er i samme uke som meg selv! Uttak 19. innsett 21. - fått beskjed om å teste den 05.oktober, så må vente to dager til. Første uka med Lutinus var verst for meg... var så ufattelig trøtt og sliten, hodepine, kvalme og ømme pupper. Nå tror jeg at kroppen min har vent seg litt til det - for er ikke like ille nå I dag har jeg spottet litt... og HÅPER det holder seg til spotting, og ikke blir noe mer Lykke til og gleder meg til å høre hvordan det gåt med dere!
babykeen Skrevet 3. oktober 2011 #17 Skrevet 3. oktober 2011 Da ble jeg vel den med negativ test her..... var forberedt på det da. Er bare å stramme seg opp til nytt forsøk. Fryseforsøk i november først da. Men med ett egg på frys og 50% sjanse for å overleve opptining, begrenser det seg for hvor mye optimisme jeg greier å mønstre for dette. Men jeg gir det et forsøk... Lykke til videre på ferden til dere..
lotte40 Skrevet 3. oktober 2011 #18 Skrevet 3. oktober 2011 Ååååh, så synd Libris!! Du har nok noen tunge dager nå så jeg synes du er en tøffing som allerede planlegger nytt forsøk Og tenk om den lille eskimoen din er en skikkelig viking. Vi får håpe og tro på det. Jeg har i dag tatt en ringerunde til gyn og Furst for å finne ut hvor fort jeg kan få svar etter blodprøve. Så nå er planen og dra til Furst Furuset før kl 9 på torsdag, og få svar ila ettermiddagen. Bare 3 ventedager igjen!! Puh..
MoraTeNora Skrevet 4. oktober 2011 #19 Skrevet 4. oktober 2011 Ja liblis74, la oss håpe den lille eskimoen deres er en skikkelig viking! Spottingen min i går har gått over i skikkelig kraftig mens Så testingen i morgen kan jeg egentlig bare spare meg for... Ingen eskimoer på frys hos oss dessverre... og klarer ikke tanken på en ny runde nå... Uff... og jeg som var så optimistisk og helt sikker på at alt skulle gå bra denne gangen.
bolla12 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2011 liblis74....veldig trist... Da er det to som har negativt utfall, og vil tro jeg er nestemann. Klarte jo ikke spare meg for å teste da... Hadde svak positiv om kvelden på rugedag ti, og i dag på morgenurin rugedag 12 så var den negativ. Dersom mensen ikke kommer til fredag tar jeg en test når jeg står opp lørdag. Jeg har også ett egg på frys, og som du sier, forhåpningene for at det skal overleve er ikke store. Men heldigvis så er det ikke de store rundene med medisiner før fryseforsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå