meeemeee Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Heia! Jeg venter ennå på at man skal ta det steget og prøve om å få et barn men det er ikke bare bare når mannen ennå ikke vil. Jeg er 21 år og vi leie leilighet og har liten bil og hund, hytte men jeg har bare jobb som tilkallingshjelp i barnehager og han er Sykemeldt hos nav. jeg holder på å bli tullete for jeg er så babysyk, leser på forumene rundt på nettet. jeg er blitt så babysyk at jeg prøver og nekte at jeg vil ha barn i nermeste framtid. Nu er jeg tom for p piller men ska egentlig ha nytt men har ikke penger til og gå til legen for å få noe nytt.... ( Kansje en unnskyldning) Jeg sitt sånn og lurer på, om vis man får barn kommer forholdet til og holde ? kommer mannen til og ta part i barnets liv. ? har vi råd ? burde vi kansje ha ALT på stell først... nei jeg har veldig lyst på baby... Dagens utblåsning
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 hmm... skjønner godt at duønsker baby:) Men om du ikke har råd til p-piller en gang ville jeg ventet. Det koster med baby. Særlig nr 1, da må man skaffe alt av klær og utstyr..selv om det ikke behøver koste all verden. tenker egentlig mest på permisjonstiden. Da får du jo betalign etter hva du har tjent evt engangsstønad. Kan ikke du få deg en annen jobb i tillegg slik at du kan spe litt på inntekten din? Har du planer om å studere etterhvert? Er ganske gode ordninger for studenter med barn, men husk at lånekassen stiller visse krav (sjekk på lånekassen sine sider og forhør deg litt på gravid student forumet) Håper det ordner seg for deg "snart" for min del er minst 6mnd. Dvs jeg er forsåvidt klar nå, men blir å vente iallefall 6-12 mnd før vi begynner å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå