EFM Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Unnskyld for detaljer, men ja, overskriften sier sitt. Har vært fuktig og litt vått i trusa i hele dag. Har på turkis truse (om noen lurte ) så syns veldig godt om det er vått. Det lukter ikke urin eller sæd. Ho er også veldig rolig inni magen
RosaParasoll Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Sånn har jeg hatt det i noen dager og, det begynte egentlig med at jeg måtte tisse tidlig en morgen og mens jeg er på vei bort til trappa så begynner det å renne nedover låra mine, følte at jeg hadde god kontroll på urinen, men hvor mye jeg enn kneip igjen så rant det.. Det var helt blankt og luktet ikkenoe spesielt.. Ringte føden og jordmor sa at hun ikke trudde det var fostervann, de fleste merker at vannet går (kjennes ut som om noe brister eller sprekker og noen får det berømte kneppet) Men fikk beskjed om å bruke bind eller trusennlegg og ringe igjen hvis det fortsatte med like stor mengde.. Hvilket det ikke gjorde (heldigvis) men jeg må bruke truseinnlegg hele tiden, for jeg er alltid våt der nede og har veeeldig tyntflytende utflod.. Da det skjedde var jeg 37 uker på vei forresten.. Men dersom du bekymrer deg så ta en tlf Mye bedre enn å sitte med hva om/tenk om tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå