Gå til innhold

Åssen er ull bodyer ect. Fra Cubus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker liksom at merino ull, er merino ull så det er vel ikke nødvendig å kjøpe det til dyre dommer på Nøstebarn, Bånnsull osv?? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd, men har ikke fått brukt det vi har så mye da. Det er mykt og godt, fin i størrelsene og like fint etter vask. Har ellers kjøpt ull før som var stiv og ekkel og smått i størrelse, og det var hos sparkjøp.

Skrevet

Jeg kjøpte noe ull fra cubus, tror det var fjorårets parti, og det var stivt og ekkelt og kjennes ut som det stikker! Så mini bruker ikke den ulla gitt...

Skrevet

Synes ullbodyene fra Cubus er så stive. Vi bruker Janus og Joha og er kjempefornøyde med de:) Myke og gode, og holder seg vask etter vask.

Skrevet

De som er bomull og ull er kjempebra! Hadde flere bodyer og pysjer forrige sesong, holdt seg supert i vask etter vask og deilige i kvaliteten.

Men - de som er i ren ull var litt annerledes.. kjøpte to rene ullbodyer på salg i våres, en grå som har holdt fint i stoffet, men som jeg har reparert masse i sømmene og en blå som nå ved siste vask var bare et nesten usynlig lag tøy, og masse huller! Så det er visst svært varierende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...