Eskimo Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Jeg jobber og reiser to dager i uken, og er UTROLIG sliten:( Det har jeg vært siden rett før jeg fant ut at jeg er gravid. Er nå i uke 7 og kan ta meg flere lurer om dagen, sovne tidlig og føle jeg går i ørsken hele resten av dagen...Er dette normalt? Kan ikke huske jeg var så i ørsken med førstemann.. Flere som føler seg som zombier fortiden?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Jeg føler meg helt dau om dagene. Rett og slett! Nå har vi det riktig nok ekstra tøft siden 3 åringen vår har vært syk i nesten to uker, og sover kun 1 time sammenhengende om natten. Så da blir det jo en ond sirkel med aaaaltfor lite søvn.. Ikke hjelper det meg med sykemelding heller, for eksamene kommer i desember uansett!
Multear Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg er også sliten!! Er nå i uke 8 og gravid for første gang (utenom en MA i vår). Sover i 12 timer hver natt og er fremdeles kjempetrøtt når kvelden nærmer seg!! I tillegg er jeg uggen og svimmel. Sliter med matlyst og å få i meg nok drikke! Men de sier jo det skal gå over Vi må visst bare lytte på kroppen disse ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå