Kamillamor Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Oki, nå har jeg hørt det flere plasser att om mannen "tømmer seg" inni deg 3ganger etter hverandre, så er det det samme/ tilsvarer en modningskur på sykehuset..MEN...hvor ofte, eller rettere sagt med hvor stort "tids mellomrom" skal disse utløsningene komme???
RosaParasoll Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Noen sier at det holder en gang om dagen i 3 dager, da må man visst nok ligge med sæden i seg over natten, mens andre sier 3 ganger samme dagen, men hvis jeg og min samboer skulle gjort dette, måtte vi tatt en kjapp en om morran, når han kom hjem fra jobb og så før vi legger oss.. Jeg trur ikke jeg klarer sex 3 ganger etter hverandre på rappen, og min samboer ville nok hatt problemer med den 3 utløsningen Hehe.. Det ville jo ikke vært av ren lyst den siste gangen.. Har også hørt at det er viktig at kvinnen også kommer, for da frigjør kroppen din et hormon som er i det dryppet man får på sykehuset.. Min lege sier at alt dette stemmer, men dersom kroppen ikke er klar, er det ikke mye vi får gjort med det.. Ting tar tid, og ting skjer når ting skjer =)
førstekroll Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Legen min sa senest idag at det var tre ganger etter hverandre, altså på tre på rappen. Bare å henge i;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå