Hufsla Skrevet 28. september 2011 #1 Del Skrevet 28. september 2011 Ser det ikke bare er meg som bruker telefonen til å kikke innom her, så hva med å lage en mobilvennlig app? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 29. september 2011 #2 Del Skrevet 29. september 2011 Hei Hufsla. Det er et godt innspill, og jeg er helt sikker på at det er mange som bruker sidene fra mobil. Jeg vet ikke om det er en egen app som vil komme, men med det nye forumet blir det i alle fall en mye bedre mobilløsning. Det vil blir mye lettere å bruke mobilen til å lese og skrive på Barn i magen. Så da håper jeg det blir bra! Hilsen Elin PS: Hvis du er gravid, kan kanskje denne uke til uke-app'en være noe for deg? http://itunes.apple.com/no/app/uke-for-uke-barnimagen-com/id420874765?mt=8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2011 #3 Del Skrevet 29. september 2011 Denne appen er kun for apple produkter og kan ikke nås via android Skulle gjerne hatt en slik app for andoid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 29. september 2011 #4 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, det er godt poeng. Det er dessverre ikke i planen å lage denne for android ennå. Men jeg skal prøve å pushe på litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå