blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Ble satt tilbake 1 dag, men er det rikitg og korrigere terminen nå? eller vente til den ordinære Ul?? ellers var alt strålende, gynekologen hadde fått ny maskin så fikk til og med et 3D-bilde med på kjøpet.. Det var veldi spesielt!
Trultetryne Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Ende mer misunnelig.. Så bra at alt var vel! Hvor mange uker er du på vei nå?
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2011 han satt meg tilbake 1 dag. men velger å holde meg til mensterminen min til jeg kommer på den ordinære UL. er jo enda tidlig så synes ikke det er noe vits å bytte for en dag. Han hadde fått nytt apparat så fikk se den lille i 3D også.. burde nesten legge ut bilde her for det var sprøtt å se altså!! Synd du ikke bor nærmere så du kan gå å se på bebien din, har ikke vi nesten samme termin? jeg har 7 mai. Forresten er det din første bebi?
Trultetryne Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg har termin 3. mai sånn foreløpig Og det er nr 2. Jeg har ei jente som blir 2 i november. Det er jo "bare" 9 uker til ordinær ul, satser på at det går fort, fort Håper på å få komme til jordmor før det da.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 var på do i ste, å da var det litt klumper( sorry detaljer) i doen. så ut som tykt slim som lå nederst der.. men blei redd e nå!!! Hva ska e gjøre Rina??
Mamma til 2j Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 oj, håper det går bra! Var det rødt eller bare slim? Krysser fingra for deg ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå