StineH88 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei. Magen min er steinhard, heeele dagen så og si! Man kan vel ikke konstant ha kynnere? Er dette noe jeg bør beskymre meg for? Jeg kjenner bevegelse vær dag, men mindre enn før. Er slitsomt å gå sprengt hele tiden.
StineH88 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2011 Er forresten 40+1 i dag. Termin i morgen. Har vært slik siden helgen ca. HI.
3barnsmor123 Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Men kjennes det ut som kynnere da? Jeg hadde ringt sykehuset siden ting er annerledes enn det var før helgen Lykke til
StineH88 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2011 Synes det vanskelig å si, for eg har ikke hatt noe vonde kynnere, bare at magen har blitt veldig hard. Sånn som den er nå. Så har liksom tenkt at det er det:/ skal til legen i morgen, vet ikke om jeg skal vente til det?
Lille*Frue* Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Er du bekymret så er det helt greit å ringe en gang for mye Men føler du deg sikker og at ikke noe er galt kan du vente
Mamma`n til A Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Hei! Min mage er også steinhard, så og si hele tiden. 37 uker iflg. mens termin i dag. Min jordmor mener det er på grunn av at jeg var er tynn og sped uten "polstring" på magen. Vet ikke om det er noen annen grunn jeg.. Ring føden om du er bekymret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå