Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er akkurat 10 uker i dag og har ikke hatt sex hittil i svangerskapet. har 3 barn fra før, men har gått galt 4 ganger også. Blir av legene betegnet som høyrisikosvangerskap. Ligger på sofaen og slapper mye av. Unngår løfting og er ikke med på andre aktiviteter med barna enn å følge til og fra barnehage/ skole. Gå på foreldremøte og hjelpe til med lekser. Altså minst mulig fysisk... Har utrolig dårlig samvittighet for dette, ikke så lett om dagen nå nei...

De to siste ukene har mannen min begynt å ymte frempå om sex. Kjenner at alt låser seg i meg, klarer ikke tanken på det. Helt umulig å frembringe noen lyst, vet at jeg kommer til å gjøre det kun for hannes del. Ligge der stiv av skrekk for å sette igang en abort, for så å tilbringe de neste dagene på badet for å følge med om det kommer blødninger. Klarer bare ikke å gjennomføre det, å nå har jeg utrolig dårlig samvittighet ovenfor han også, men vil ikke ta noen sjangser på å miste bitteliten i magen. Bare i formiddag har han sendt meg 3 sms hvor han spør etter sex. Klarer det bare ikke, å klarer ikke å svare heller, for han vet så inderlig godt hva jeg har gått gjennom. Akkurat som om jeg ikke skal få lov å være redd for å miste eller ha en sorg med meg over alle de jeg har mistet. Skal bare være glad for de jeg har fått og går det galt så går det galt. kan ikke teneke sånn, jeg må gjøre mitt for at det skal gå bra denne gangen.

Ble langt dette, men så mange tanker som virrer rundt akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er urolig, men det finnes jo så mange måter å ha sex på. Hva med oralsex? Jeg har vært så innmari sliten og kvalm i perioder så har ikke blitt like mye sex her i gården etter at jeg ble gravid, det er virkelig hardt arbeid når en er helt utslått.

Når vi har hatt sex så har det blitt en del oralsex, med masse kos og berøring og har tatt det veldig rolig. Har vært veldig fint synes jeg og passa godt til formen min.

En må jo ikke ha med penetrering for at det skal være godt. :)

Håper dere kan finne en middelvei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...