Gå til innhold

Hausken

Fru Fomle *ønsker seg..*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er sååååå utrolig skuffa nå...egget hadde ikke utviklet seg som det skulle så forsøket ble avbrutt:(((((((((..For et slag i ansiktet!!!!!

Skjønner ikke at dette skal være såååå utrolig vanskelig..dette var vårt 5 misslykka forsøk...

Jeg skjønner ikke hva som sjedde med dette forsøket...de sa at hele forsøket var rart denne gang,å det er jeg enig i.

Har fått ut mange egg før å fått satt inn to hver gang utenom det aller første,da fikk vi bare satt vi inn ett.

De mener at egg kapasiteten min tilsier å klare mer enn 4 egg...Hva skjedde?

Legen fra klinikken skal ringe meg senere så håper jeg får noen svar...

Kjenner jeg har bare lyst å gi opp hele denn ivf greia,er såååå lei akkurat nå....,men klarer vel å finne litt nytt mot etterhvert:)

Beklager all klaginga,måtte bare få ut litt frustrasjon...

Hvordan gikk det med deg idag Metti 82?

Jeg heier på dere jenter:)Stå på!:)

Nei har fått akkurat samme doser som sist,eneste jeg har gjort annerledes er å gå til akupunktur å ta "babyklister"...forandra kostholdet til det positive....hmmm...ikke godt å forstå se på denne kroppen:/

Siden jeg mista i vår har jeg vært veldig nedkjørt mentalt å følt meg utslitt...trodde ikke det hadde noe å si for eggproduksjonen men.....

Får høre med legen hva han sier...vil ha noen svar:/!

Uff caramello det var triste nyheter !! håper dere snart får det til. Er det noe som skal få til dette så er det Hausken. I dag var det inne et par som hadde reist helt fra England for å bruke akkurat denne klinikken for andre gang..

I dag har jeg blitt inseminert. På vei hjem så føltes det som det kom ut igjen men var forhåpentligvis bare litt utflod eller væske etter ultralyd.

Nå må jeg bare krysse fingrene for at det funker. Tror dere vi kan ha sex i kveld ?

Annonse

Gratulerer som Ruger Metti 82:)Nå får du bare knipe godt igjen:)))

Jeg har stor tro på hausken:)Har akkurat snakket med legen der(Arne)og han mente så absolutt at vi hadde god sjangse for å klare dette:))))Det var ikke noe gale med egglagrene mine,eller kvaliteten så vi måtte ikke gi opp:)

Vi tar uansett en pause til over nyåret nå så tar vi det litt derfra:)

Ikveld skal jeg og mannen bare kose oss med godt mat,litt godt i glasset og en bøtte med snop hehe:)

Skal krysse xxxxxx alt jeg har for deg Metti 82:)Dette skal gå hele de 9 mnd:)

Ang det engelske paret....kan de ha vært idag for innsett?Var nemlig et engelsk par etter oss på onsdag for uttak:))

Det sier litt om klinikken når de reiser så langt for å prøve klinikk Hausken:))De vet nok hva de driver med ja:)

Når det gjelder sex og ivf så må vi vente ca 10 dager etter uttak med sex,men dette er jo pga at de må stikke ner nede for å komme til eggposene og det er en viss fare for infeksjon.

Ved inseminering setter de vel kun inn egg?

Du kan jo ta en telefon til klinikken for å høre så du ikke gjør noe "gale":)

Masse lykke til med ruginga Metti 82:)Ta godt vare på deg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...