Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Begynner å bli ett halvt år siden vi fikk en elektrisk wok, men vi har enda ikke tatt den i bruk.Grunnen? Jeg aner ikke hvordan man bruker den! Hun som ga den til oss sier at den kan brukes til å lage "alt" i, men jeg er fremdeles noget betenkt. Noen her som er drevne på å bruke slike? Brukes de på samme måte som en vanlig wok??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Oi, viste ikke at det finnes elektrisk wok en gang, men regner med at man bruker det som vanlig. Ha i litt olje og deretter resten av tilbehøret som du ønsker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Ja, var det jeg tenkte også, men man kan visstnok gjøre mye annet i den og. F.eks koke ris?!? Hun har ikke selv brukt en slik, men venner av henne bruker visst bare slike og har droppet vanlige kjeler ol (de bor i Thailand). Jeg klarer ikke helt se hvordan den funker annerledes enn en vanlig wok. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå