Gjest Hippo ღ Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Må bare fortelle. Jeg er i uke 21+5 og i går kveld gikk mini i magen helt bananas Det var så mye, og nesten litt ubehagelig. Kunne nesten kjenne det utenpå også. *lykke* Men jeg kjenner dultene ganske langt ned. Går ut fra at det er vanlig? Og når er det vanlig å kjenne spark utenpå magen? Jeg er normalvektig. Og har ikke ekstra spekk på magen, utenom baby
Underveis --> Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Er 21+0 i dag og Junior er aktiv som bare det. Jeg har morkaka frem på magen, og litt opp, så da er det mest padding rett forran, og da kjenner også jeg sparkene mest langt nede. Nå begynner det derimot å kjennes lenger opp om han er skikkelig turbo. Jeg kjenner det ganske lett på utsiden nå (tror ikke mannen har fått det for seg at det er noe å kjenne ennå *he he he*), og er det virkelig bare jeg som synes det er skikkelig alien og litt guffent? Syntes det sist også 8-) Jeg er også normalvektig. Var vel på grensen til undervektig da jeg ble gravid egentlig :-S Har tatt igjen det, for å si det slik *knurre*.
MariCeline31 Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg er 18+2 og kjenner det også langt nede. Det har jeg gjort med mine to forrige svangerskap også, til jeg har vært flere og tyve uker på vei. Utenpå kjente jeg sparkene i det første svangerskap rundt uke 21, litt tidligere nå. Men det er så mye som spiller inn, og ingen svangerskap er like, det ser jeg bare på mine tre:-) Mange kjenner jo ikke liv i det hele tatt før de er godt over 20 uker, og det er også normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå