DenTredje Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Hei, jeg lurte på en ting: min lille jente puster veldig raskt når hun er ivrig eller vil noe. Men pusten er ikke rytmisk, innimellom pustingen kommer det flere veldig korte innpust av ujevne lengder. Noen er virkelig korte, og jeg blir litt bekymret for om hun ikke får puste. Dette kan vare veldig lenge (30 min+) Jeg har en sønn fra før, og husker ikke at han pustet så uregelmessig, men at han såklart pustet raskere når han var ivrig/sulten etc. Nå føler jeg meg som en overbekymret nybakt mamma, hehe.. Jeg lurer iallefall på om det er slik deres babyer puster også? Er det normalt?
mamsen30 Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Det er normalt at babyer er uregelmessige i pusten Men hvis det er så ille og ofte at du blir bekymret så ville jeg kontaktet helsestasjonen for sikkerhets skyld. Det er ikke mulig for noen å fortelle over nett om pusten til ditt barn er normal eller ikke Det er bedre å sjekke en gang for mye enn å gå rundt og være bekymret.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Hei AgyBirdie Samme har jeg med guttungen her på 12 dager, mannen reagerte litt på det. Men jeg kan huske det igjen fra 1stemann, å han hadde oxo stunder der han heiv seg etter pusten i søvne. Nesten som han ikke fikk puste, creepy. Men det er som du sier, puster veeeldig fort når han er ivrig, for så å senke pusten å så ivrig igjen. Så jeg kan hvertfall kjenne meg igjen, å jeg er ikke bekymret siden jeg har opplevd dette før. Å storebror er frisk 3åring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå