lykkelig_jente_86 Skrevet 28. september 2011 #1 Skrevet 28. september 2011 Å i går formiddag gikk slimproppen, har vondt men ikke regelmessig. Håper det skjer noe i dag. Har hadd mensmurringer siden uke 37, men de har blitt værre de siste dagene, hadde 1 cm åpning på fredagen men har ikke fått skjekket siden da... Krysser fingrene for at vi får se lille gutt snart <3
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 28. september 2011 #2 Skrevet 28. september 2011 Termin her også idag, men ingen tegn på fødsel så langt. Håper det tar seg opp for deg og at du får helse på babyen idag. :-)
Maybeline Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Jeg har mens-termin idag. Ul- termin om 1 uke. Hvordan så slimproppen ut? eg usikker på om min har gått. Ellers har jeg fått kraftigere menssmerter de to siste dagene. Håper det skjer noe snart
Soleie m/3 gull :) Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Jeg har også termin i dag. men ingen tegn her Kjedelig, siden sist fødte jeg akkurat på termin.. No kan jeg angre på at jeg ikke har gått til modningsak. denne gangen Blæææææææ.....
Light of my life Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg har også termin i dag! Litt murringer i mage/rygg over natten, men ingen andre tegn som slimpropp eller tegningsblødninger desverre.... Våknet med hodepine etter en dårlig natts søvn Skulle til JM i dag, men hun var blitt syk så fikk ny time hos en annen i morgen. Håper jeg slipper å gå til den timen! Åååååå, er så utålmodig nå! Vil så gjerne møte min lille prinsesse! Beklager hvis dette ble sytete *frustrert*
lykkelig_jente_86 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2011 slimproppen var som en stor geleklomp med litt blodspor i seg, har hadd mye slim å gugg siden hehe.
lykkelig_jente_86 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2011 er også veldig utålmodig, så skjønn godt at men vill syt litt, syns vi har låv til det når vi har venta så lenge Håp det skjer noe hos deg snart da
lykkelig_jente_86 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2011 tror det er stille før stormen her. har hadd ont hver dag i mange uker, men i dag har jeg nestn ikke kjent noe vont i det hele tatt. Prøver å ikke bli skuffet men det er ikke lett...
lykkelig_jente_86 Skrevet 28. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2011 jeg har ikke gått til nå modningsgreier. Har aldri fått tilbud om det heller... Kanskje du får en rask start på fødselen da
VenterPrinsesseNR2 Skrevet 28. september 2011 #10 Skrevet 28. september 2011 UL termin her og i dag (menstermin 25.) Men ingen tegn til fødsel, så e vel bare å vent å se!
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Blei det noken fødsler på termindagen vår igår? Her kjenner eg at eg blir meir og meir frustrert og lei for kvar time som går... :-/ Trudde virkelig ikkje at eg måtte på overtid denne gangen, men ser dårlig ut ditte her...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Blir mer og mer frustrert jeg også.... Hadde heller ikke trodd jeg skulle måtte gå over... skulle ønske vi fikk vite når det skulle skje...
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 med en gang jeg passerte termin følte jeg at han aldri kommer til å komme...har mistet motet;) kjenner INGENTING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå