Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Blir gal hver gang jeg skal smøre på et knekkebrød av at det knekker fordi smøret er så hardt...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Hehe, du kan godt gjøre det. Men da synes mange at smøret blir for flytende igjen..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Nei. Bare i kortere perioder. Kan for eksempel ta det ut litt før bruk, men smør er kjølevare, 0-4 grader.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Det har me alltid gjort. Er vant til det heimeifrå, og har aldri vore noko problem. Smør vart laga lenge før ein fekk kjøleskap. Det kan bli litt mjukt, men smør frå kjøleskapet er jo heilt håplaust å smøre.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg kjøper smør i folie framfor bordpakning, og legger ca 75-100 g i gangen i en liten boks i matskapet. Da blir den smørevillig, og det tar ikke mer enn ei uke å spise opp..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 jeg spiser ikke meierismør selv, men min bestemor har alltid hatt det stående ute i romtemperatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå