Gå til innhold

Noen som kan anbefale en trille/reisetrille, som ikke koster all verden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en grei trille med kalesj og mulighet til å legge ryggen ned. Er til min 6 mnd gamle datter. Skal brukes på småturer til byen, kjøpesenteret og som kan klappes sammen. Fint om den kan brukes "begge veier", hvis dere skjønner hva jeg mener;)) Emmaljunga vognen min er litt stor og må gjerne deles, så hadde vært fin med et annet alternativ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke dette akkurat en billig trille da, men jeg har Quinny Zapp Xtra. Den kan legges helt ned, og kan snues begge veier. Svingbart fremhjul som kan låses. Lett. Jenta mi er 5 mnd, og hun sitter som støpt i den, eller halvt ligger da. Den beste vogna jeg har hatt hvor såpass små barn virkelig sitter godt når de ikke vil ligge helt ned, men opp å se litt.

Skrevet

Den så veldig fin ut "Honningmelon"! Eneste er selvfølgelig prisen... er student så har ikke masse penger akkurat;) Men fikk absolutt lyst på en sånn:))

Flere??

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte en 4Me Copenhagen swing. Trengte ei vogn til sommerferien så vi skulle få mer plass i bilen. Vi er storfornøyd.. Hadde egentlig tenkt å ha den liggende i bagasjerommet til en hver tid, så det bare var å poppe den opp når vi skulle handle eller andre ting. Men vi har brukt den siden sommeren vi.. hun sover så godt i den. Såklart.. ikke den beste trillecomforen om man skal trille langt og på grus, men absolutt fin til sitt bruk. Vi betalte 895,- men ser den koster 999 mange plasser Dette syntes jeg var mye vogn for pengene.. også med tanke på at folk kjøper brukte likedan vogner til 500. Da kjøper jeg heller en ny til 900 for å si det sånn ;)

Fremhjulene kan låses, den slås sammen lett som bare det og har stort handlenett.

Limer ved en link så du kan se.. Det er den som heter Copenhagen med enkle fremhjul til høyre litt ned på siden. jeg ble ovverrasket over hvor fin den var Live, siden jeg "bare" skulle ha meg ei tralle.

Lykke til med valget i barnevognjungelen :)

Skrevet

http://www.babyshop.no/vogner/paraplytrille/liteway

Vi kjøpte også reisetrille (fant en knæsj, nesten selvlysende, grønn variant :-D ) for å ha plass i bilen da vi skulle på ferie. Endte med Chicco liteway og syns den er helt ok. Den kan legges helt flat, ellers har den mange hakk før ryggen er helt oppe. Den kan riktignok ikke brukes begge veier som du etterlyste..

Nå ligger vogna i bilen hele tiden, flittig brukt hvis vi må på kjøpesenter eller hvis vi er på besøk hos kjente, så bruker vi Simovogna på trilletur i nærområdet.

:-)

Skrevet

Vi har carena easy og er veldig fornøyd:)

Skrevet

Ja den virker veldig grei den "MammaMø", men sjekket på spesifikasjonene og der sto det opp til 11 kg?? Min veier 9,8 nå liksom... Eller skal man drite i vekt og sånn, når man ser på triller??

Skrevet

Kjøpte nettopp en Quinny Buzz 3 da vi skulle på ferie. Topp 3-hjuling m svingbart forhjul, sittedelen kan legges helt ned og snus begge veier. Min jente på 3,5 mnd digga den! Veldig lett å legge sammen og slås opp med en hånd! Er jo ganske dyr ny, men jeg kjøpte brukt på finn.no til 1300,-;) Understellet kan også brukes med MaxiCosi bilsete om du har det. Jeg har også en Emmaljunga til vanlig, og den er litt stor og tung å transportere, ja. (Men ellers en herlig vogn da;))

http://www.quinny.com/gb-en/strollers/urban-use/buzz-3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...