Gå til innhold

Ordinær UL i morgen! :))

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så UTROLIG spennt! :) Gleder meg og gruer meg om hverandre, hehe. Gleder meg til å finne ut hvilket kjønn min lille spire er, men er så redd legen skal finne noe galt... Mange følelser rundt dette merker jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende:) må kose deg masse på UL, fantastisk å sjå på den lille inni der!!

Gleder oss til å høre:)

Skrevet

så spennende. husk å ikke tisse 15 / 30 min før ul, da får forsteret sprette beina si og dere kan se kjønn :) det gjorde jeg, måtte holde mg å ikke tisse 30 før ul, og spiste frokost, da fosteret var veldig aktiv og vi så kjønnet :))

masse lykke til!!

Skrevet

Tusen takk damer :)) Jeg skal gi oppdatering i morgen etter UL :) Så skal jeg huske dette med tissinga ;) Krysser fingrene for at vi får se kjønnet :)

Skrevet

skal på ordinær UL selv i dag og er så spent!!

Masse masse lykke til =))

Skrevet

Da har vi vært på ul å det var en helt utrolig oplevelse! :) Jordmor kunne fortelle oss at babyen vår var frisk og alt så kjempe bra ut, men hun fikk ikke sett kjønnet pga at navlestrengen lå mellom bena. Men ut i fra det hun kunne se så trodde hun det var en jente :) Jeg er selfølgelig kjempe nysgjerring så jeg skal bestille meg en privat ul sånn at vi får vite kjønnet, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...