Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg er så UTROLIG spennt! Gleder meg og gruer meg om hverandre, hehe. Gleder meg til å finne ut hvilket kjønn min lille spire er, men er så redd legen skal finne noe galt... Mange følelser rundt dette merker jeg
Happy H Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Så spennende:) må kose deg masse på UL, fantastisk å sjå på den lille inni der!! Gleder oss til å høre:)
januarbaby012 Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 så spennende. husk å ikke tisse 15 / 30 min før ul, da får forsteret sprette beina si og dere kan se kjønn det gjorde jeg, måtte holde mg å ikke tisse 30 før ul, og spiste frokost, da fosteret var veldig aktiv og vi så kjønnet ) masse lykke til!!
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 Tusen takk damer ) Jeg skal gi oppdatering i morgen etter UL Så skal jeg huske dette med tissinga Krysser fingrene for at vi får se kjønnet
Nutte87+ februar spire! Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 skal på ordinær UL selv i dag og er så spent!! Masse masse lykke til =))
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 28. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2011 Da har vi vært på ul å det var en helt utrolig oplevelse! Jordmor kunne fortelle oss at babyen vår var frisk og alt så kjempe bra ut, men hun fikk ikke sett kjønnet pga at navlestrengen lå mellom bena. Men ut i fra det hun kunne se så trodde hun det var en jente Jeg er selfølgelig kjempe nysgjerring så jeg skal bestille meg en privat ul sånn at vi får vite kjønnet, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå