yummi with the tummy Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hvordan foregår det og er det vondt?
Arie Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Gyno tar en tynn (-ere enn en penis) plast stang inn i sjeden. Det er en plastpose/kondom på den. Dette hørtes litt snodig ut. Man det er ikke noe problem synes jeg. Det er ikke vondt.
Sanna86 Skrevet 28. september 2011 #3 Skrevet 28. september 2011 Tok innvendig ultralyd i dag, og det fantes ikke vondt i det hele tatt Hadde på forhånd hørt fra en venninne at det var ubehagelig, men det har nok mye med om gynekologen er forsiktig eller ikke. Lykke til, det var en helt fantastisk opplevelse å se babyen!!
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 har også tatt innvendig ultralyd i dag. Det var ikke vondt syns jeg da! har en veldig rolig og forsiktig gynekolg, I tillegg ble jeg sydd etter forrige fødsel så da er de ekstra forsiktige for arrenen Lykke til!!
Arga G08+J12 Skrevet 28. september 2011 #5 Skrevet 28. september 2011 Jeg synes ikke det er vondt, har tatt flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå