Kløna Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 23.09.11 kl. 03.00 på natta sa det bare pang, og jeg fikk en helvetes rie. Jeg trodde det var noe galt, da jeg aldri hadde hatt en ri før. 4 minutter senere smalt det til igjen. Jeg ropte på samboer, og vi tok rieteller. Det var 4 minutter mellom hver, og vi ringte føden. Vi vikk beskjed om å komme med en gang, da det så ut til å gå veldig fort. Vi hev oss i bilen, og riene ble bare hyppigere og hyppigere. Da jeg kom på sykehuset var jeg helt ferdig, og hev meg i badekar for å få litt smertelindring. Det hjalp masse Jeg lå der i 5 timer, og da var det 5 centimeter åpning. Flyttet meg over i seng, hvor jeg lå med samboer bak meg (var helt avhengig av korsryggmassasje...). Åpnet meg til 9 centimeter på nesten en time. Den siste kanten ville ikke åpne seg, og nå var jeg helt utslitt Fikk etterhvert full åpning, og en pressri. Hodet til babyen lå og presset i åpningen, men riene ga seg. Jeg fik drypp, og ny energi. Kroppen min jobbet av seg selv, og jeg sprengte en del blodkar i øya Klokka 13.09 kom det en vakker baby til verden i full fart. Jeg fikk 4 rifter, hvor en var alvorlig, da det ikke stoppet å blø. Ble sydd i to timer, men det merket jeg ikke så mye til, da jeg var i lykkerus <3 Jeg hadde ventet en gutt i 9 måneder, da dette var bekreftet to ganger på ultralyd. Jeg ble litt satt ut da jeg så at vi hadde fått en vakker prinsesse på 3940g og 52cm. Vi er overlykkelige, og har fått masse rosa i hus. Nå gleder jeg meg til å begynne babyshopping på nytt. Stas med jente nå. Hehe... Men også litt rart. Hvor ble det av gutten vi har venta på?
Minesmå:)+en til! Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Åhh, det må være en rar følelse! Så dere selv at det var en gutt på ultralyd? Gratulerer så mye med den lille babyen! Glede meg til det er min tur!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Oy for en overraskelse da Gratulerer sååå masse! Kos deg med lille prinsessa!!
♥ Min engel ♥ Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Wow, gratulerer så masse Og for en overraskelse, er ikke alt teknologi får med seg nei
Kløna Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 Vi fikk bekreftet på to ultralyder at det var en gutt. Derfor shoppet vi inn gutteting så det sang her... Jeg hadde en navlestreng på hele 80 centimeter, så det var nok deler av den som stakk frem Jeg har fortsatt ikke vært inne på rommet til "Max" noe særlig etter at vi kom hjem. Kun en gang, da jeg måtte "låne" en pysj av han... Jeg vet ikke om jeg klarer å bruke alt til prinsessa vår. Det er på en måte litt sårt. Vi elsker henne over alt på jord, og er overlykkelige, da vi i utgangspunktet ønsket oss jente (samboer har en sønn fra før, og vi ble enige om et barn sammen, så lenge jeg sørget for jente. Jeg holdt nå min del av avtalen!)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Oisann, se der ja hehe. Det er det jeg og har vært redd for. Fikk vite gutt på den første ul, men 3-4 senere ul (3d) har bekreftet jente. Jeg har handlet inn masse rosa så nå bør det være ei jente som kommer hehe. Siste ul i uke 36 sa gyn at det ikke kom til å bli noen overraskelse, det var klart jente. Gratuerer sååå masse med jenta di. Håper du ikke får alt for vondt av riftene i barseltiden. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå