Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hvis TR ikke kommer, så ryker jeg vel på en liten test på søndag tenker jeg...
Leirha Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 *rekker opp hånda*! Jeg har IKM fredag eller lørdag. Tenkte å teste lørdag/søndag
birma og tredjemann Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Jeg har IKM torsdag eller fredag. Tipper jeg tester lørdag hvis ikke TR er her før den tid. Hvilken PP er du i? Jeg eri PP 5 så håper på klaff nå snart. Men er heldig og har to skjønne små fra før, så da går jo ventetiden litt fortere. Og EL-dagene forsvinner litt fortere når vi stort sett har unger i senga...
Mammapudding Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Mulig jeg ikke klarer å la være å teste på fredag, det er ikm dagen. Har egentlig tenkt å vente til mandag før jeg tester, men kjenner meg selv såpass at jeg nok ikke klarer å la være allerede på fredag:p
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2011 Ser det er flere spente sjeler her inne ja Jeg er egentlig ikke så spent da, for jeg tror ikke det har klaffet likevel. Brukte jo 2, 5 år på å lage Lille Sprell og har jo ikke brukt prevensjon etter at han ble født og nå er jo han over 2 år gammel. Så her i gården er det ikke bare å vifte med trusa å bli gravid på første forsøk nei...
Mammapudding Skrevet 28. september 2011 #6 Skrevet 28. september 2011 Vi prøvde å IKKE bli gravid da vi ble gravide med Leah, bare hadde et lite uhell og vips der satt spira:) Så tenkte nok at det ville gå lett denne gangen også..men den gang ei:p Har hatt sa i juni og en nå i slutten av august, så tviler meget sterkt på at vi har truffet allerede nå igjen..men man håper jo alltid Har absolutt ingen tegn på¨hverken graviditet eller pms, så for alt jeg vet så har jeg ikke hatt el enda engang..men vanlig syklus er på 35 dager, så det er det jeg går utifra, og da blir ikm på fredag
Shamy Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jeg skal teste igjen i morgen tidlig da jeg skal bort i helgen med noen kollegaer, hvor det da blir øl og vin. Krysser alt som er å krysse for at den er positiv. Er i morgen 8 dager over tiden. Utrolig spennende :-) Kribler etter å ta den i kveld, men etter gode råd skal jeg holde meg til i morgen! :-)
mm <3 Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Jeg skal også teste i morgen tidlig. Er da 6 dager over tiden men hadde negativ test 26. Kjenner dog en god del murring i magen, så har fortsatt håp om at det kan være noe på gang:)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2011 Må oppdatere etterhvert som dere tester da Lykke til alle sammen!
Tina-30 Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Heisann;) jeg har IKM i morgen..og er litt lei av de testene.Så utålmodig hver gang og ender med masse tidlige negative tester.. så lurer på om jeg ikke skal vente til lørdag eller søndag hvis tanta ikke kommer i morgen.Pleier å komme presis den 30 hver mnd.Er jo bare pp2 da så jeg kan jo ikke klage for mye her;) Blir spennende dette her,lykke til alle sammen!
birma og tredjemann Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 Er det noen som har testet i dag? Jeg venter til lørdag eller søndag med å teste tror jeg hvis ikke TR dukker opp før det. Har IKM i dag hvis jeg tar utgangspunkt i 28 dagers syklus. Forrige mnd var den på 27 dager, så håper jo på at det kan være klaff denne mnd.. Men er i pp5 så vet at det er skummelt å skru forventningene for høyt.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2011 Rakk aldri å teste før TR kom for fullt...
birma og tredjemann Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg testet i dag og den var jammen positiv :-) Håper dere andre snart kommer etter over på 1. trimester
Shamy Skrevet 2. oktober 2011 #14 Skrevet 2. oktober 2011 Gratulerer! :-)) Jeg testet negativ på fredag (8 dager sent), TR fortsatt ikke kommet. Får bare se hva som skjer. Når er det lurt å ta en tur til legen? Har hatt stabile sykluser på 28 dager så lenge jeg kan huske. Har ikke gått på pillen siden 2008.
Mammapudding Skrevet 3. oktober 2011 #15 Skrevet 3. oktober 2011 Ingen mens og negative tester på fredag, lørdag, i går og i dag :/ Hadde ikm på lørdag, men tror nok det må ha vært senere el denne gangen. Kanskje sa-en i august har rotet litt med el min :/ Setter ny ikm til helga igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå