SportyJente Skrevet 27. september 2011 #1 Del Skrevet 27. september 2011 Hei! Sliter du/dere med å få tiden til å strekke til? Nå mot jul kan det bli ekstra mye, og jeg legger dermed ut en liten annonse her. Jeg er 22 år, fyller 23 i oktober, bor sentralt i Oslo (Grünerløkka) og studerer ved Høgskolen. Til vanlig jobber jeg som personlig assistent for en 13 år gammel gutt som er psykisk og fysisk utviklingshemmet, dette har jeg gjort i 3 år og stortrives i jobben I 2008 og 2009 jobbet jeg som frivillig på barnehjem i Ghana, med ansvaret for omtrent 30-40 barn fra 0-4 år. For det meste tok jeg meg av spedbarn mellom 0-1 år. Jeg er omsorgsfull, trygg og glad i barn. I 2009 jobbet jeg som dagmamma 4 ganger i uken for en familie med en baby-jente på 4 mnd., som jeg fikk kontakt med gjennom dette forumet. Det var en veldig positiv opplevelse som ble avsluttet pga. studiestart. Jeg har også jobbet som støttekontakt for en 11 år gammel jente med ADHD. Nå har jeg altså en fleksibel hverdag, med onsdager og fredager fri, pluss at jeg er svært tilgjengelig i helgene både dag og kveld. Jeg føler tidligere jobb og andre erfaringer gjør meg til et godt alternativ som dagmamma! Jeg er opptatt av å være ute i frisk luft, ha det gøy og vise omsorg, samtidig som jeg er en trygg voksenperson som kan sette grenser. Lønn kan diskuteres. Ta kontakt på : [email protected], så kan vi ringes eller møtes for en prat! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143620534-dagmamma-barnepass-ca2-ganger-i-ukenhelger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå