Gå til innhold

Skifting av bleier i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag leverte jeg Lille i barnehagen kl. 9 og hentet kl. 14.30. Når vi kom hjem så jeg at Lille hadde kommet hjem med samme bleie jeg leverte i?!? Jeg er egentlig veldig fornøyd med barnehagen, men dette var ikke så bra- mener jeg. En glipp er selvsagt lov, men tenkte uansett ta det opp i morgen. Pleier ikke barnehager vanligvis ha gode rutiner på bleieskift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg jobber skifter vi før mat og etter soving. Jeg syns ikke at en sånn glipp skal skje. Hvordan merket du hatt det var samme bleie? Den var sikkert veldig tung da ja.

Skrevet

WHAT? Samme bleie??? Dette er for dårlig, herlighet! Ta det opp omgående, fullstendig uakseptabelt!

I min bhg skifter de i 11- tiden og 14- tiden. Har aldri hatt spes våt bleie når jeg har hentet.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg merket at bleien ikke var skiftet ved at hun var våt tvers i gjennom (bukse, strømpebukse og body) og at det var UP&GOen jeg sendte Lille i bhg. med (de har ikke UP&GO i bhg). Jeg skal ta det opp med ped. leder i morgen. Og igjen takk for svar ang. rutiner med bleieskift i bhg., greit å vite.

Skrevet

Huff, stakkar liten! Jeg hadde blitt regelrett forbannet om det skjedde med min lille :(

Skrevet

Er vel ganske vanlig å skifte 2-3 ganger fast og ved behov i bhg. Ihvertfall i min.

Skrevet

Snakk med ped.leder og hør om hva som har skjedd. Noen ganger skifter de ikke fordi bleien er tørr. Og i en oppstartperiode kan det jo faktisk skje at en tissebleie går forbi fordi det ikke er bæsj i den. Synes ikke man skal bli sint, men spør om det var en grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...