Gå til innhold

legen til mandag, hadde jeg valg og beholde barna så hadde jeg sittet alene med det. barnefar vill ikke ha noe med værken meg eller barne og gjøre. bare pga han holde på løgnen til dama si og ikke sier sanheten til henne

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

han sier at alt er jug av det som har vært melom meg og han. han gikk inn i et forhold med meg og sa da han var singel,noe som ikke var sant.

i går fikk jeg mld av han,ja barnselig gjort. satt sikkert ved siden av dama si, får der nekta han på alt og at det jeg bare sa var jug. en ting er sikkert hadde aldri jug til noen om dette her. det er jo såpass alvorlig..

nå bærer jeg hans barn,dama hans er også gravid, 6 uker lengre en meg.

han gjør alt får og holde på løgnen sin. vordan kan han si dette her. jeg bærer nå faktisk på han sitt barn..

hva skal man gjøre.

blir så utrolig lei av alt..

Fortsetter under...

Hei. Vil råde deg til og sjekke ut støtteordninger og lignde som finnes for alene foreldre. Dersom mulig ville jeg ha diskutert saken med venner for å få deres syn/vinkling på saken event hente støtte i en vanskelig sak.

Men vil igjenn presisere at det endelige valget er ditt. Sender deg posetive tanker i en vanskelig tid.

for en idiot!!!! Du må bare drite i det han sier, ikke la det ta del i valget ditt!!! Og jeg sier deg bare det, at jeg har vert alene med en gutt i 3 år, og det var kjempe travelt, men SÅ verdt det!!!

3Og det at han lyger for dama si, det er hans problem og ikke ditt. Det skal hvertfall ikke gå utover valget ditt!!!!

Jeg håper du vlger og beholde, for å få barn er helt fantastisk, det kommer tilå berike livet ditt mer en du aner<3

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...