JKatrine Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Jeg hadde test dag på fredagen som var, men fikk brunt utflod på jobben på torsdagen - og på kvelden begynte jeg å blø. Masse på fredag og lørdag så sluttet det nesten på søndag, pleier å blø i 4-5 dager. Men måtte ta blodprøven på fredagen alikevel - siden de skal ha det dokumentert. Fikk svar i dag og den var jo selvfølgelig negativ, visste det jo selv. Men vi hadde ringt på torsdagen og da sa vi at vi ønsket LAP. Og i dag sa jeg at vi ønsket IVF neste gang - så skal ringe neste gang mensen kommer ( hadde jo vært flott om vi klarte det selv, så jeg slipper å ringe inn hehehe ) så skal vi ha egg uttak i uke 50 ( må si jeg syntes det var leeeeeeeenge til??? ) men må jo gjennom LAP først - komme meg etter den, så mensen så hormoner, ja tiden går nok Håper det kommer noen solskinns historier snart...synes mange som det ikke har klaffet for denne gangen Masse lykke til alle sammen
trulte-74 Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Hei JKatrine! Har dessverre ingen solskinnhistorie å komme med jeg heller, men vil bare si at det var utrolig trist at det ble negativt på deg også! Det er rart det der, at selv om man får negativ test selv, så håper man av hele sitt hjerte at andre her skal lykkes. Men vi reiser oss igjen, og prøver på nytt :-) Vi er egentlig ganske sterke!! Jeg har tro på at vi klarer det selv hver mnd, og blir like skuffet hver gang, hehe....Det gjelder å ikke gi opp. Men en dag er det vår tur!! Uke 50 er jo ikke så lenge til, kanskje er du ruger i jula :-) Masse lykke til iallefall!!
vårsol73 Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Klaffet ikke her heller dessverre, 3dje mislykkede forsøk . Jeg har ringt hausken og bestilt time for hysteroskopi. Vil ha flere undersøkelser nå før jeg gjør noe mer. Lykke til på neste forsøk
JKatrine Skrevet 27. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2011 Ikke sant - ønsker så å se at noen har fått det til Synd at det ikke gikk for dere heller Men som du sier vi er sterke, så opp å stå hehehe
JKatrine Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 Det var det vi tenkte å - min mann er lege, så han er veldig på dette med at alt burdte sjekkes ut først - må jo si meg enig med ham...trodde bare at røngen skulle liksom si om det var noe, men det var tydligvis ikke bra nok undersøkelse. Men nå får vi nok vite om det er noe Synd at det ikke klaffet for dere heller - må bare bli en mnd hvor det klaffer for oss alle! da må jeg si vi øker barnestanden her i landet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå