blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 I morra skal e på tidlig UL blir veldi spennende! Selv om jeg er så kvalm så har jeg alltid trodd at den gravidfølelsen skulle komme tidlig... rart altså!! jaja spennende blir det i alle fall å se den lille klumpen i magen <3
Trultetryne Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Ååå.. heldiggris! Lykke til! Jeg vil også på tidlig ul, men samboeren min mener at det er bare tull.
TurboMaria Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Så spennende da:) Jeg skal også på tidlig ul i morgen. Grugleder meg;) Hvor langt er du på vei, og hvorfor skal du på tidlig ul?
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2011 Rina: er jo ikke mannen din som skal ha UL, er jo du så hvorfor skal han bestemme hva du skal forno? er det pris det kommer ann på? jeg betaler 150 kr, gynekologen har støtte fra staten så da koster det ikke skjorta .. så da trenger jo ikke han tenke på det.. gjør som du vil vel ( hehe ja vet jeg hørtes litt frekk ut nå, men ser ikke problemet med at DU tar en Ul, er jo ikke han som skal ha noe opp der... *ler* ) har ingen veldi medisinsk grunn for å på UL- annet enn at jeg gjerne nå vil vite at alt er bra. Har jo noen risikofaktorer inni bildet. og gynekologen mener det e greit så da går vi på en sånn en
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 TurboMaria : glemte å skrive hvor langt jeg er på vei, det blir da 8+4 i morra men blir sikkert satt tilbake litt.. det er jo vanlig det ble satt tilbake to dager sist hvor langt på vei er du da TurboMaria? og hvorfor vil du på tidlig UL?
TurboMaria Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Jeg er 7+4 i morgen. Jeg vil ha ul fordi jeg har litt spotting, og jeg hadde sa for en stund siden. Så jeg må bare få ro i sjela, og vite for sikkert at det virkelig er noe der:)
Trultetryne Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Blomsterpiken: Hehe.. det er sant det, men han mente det var tull å bruke 1000 kr på det Får se hva jeg gjør. Kan godt hende jeg bestiller meg en time allikevel.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2011 1000kr?? hvor i alle dager bor du hen da Rina-snuppa Tror du kan sjekke gynekologene om de har støtte fra staten for da koster det ikke fullpris før etter den ordinære ultralyden
Trultetryne Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Jeg bor i ødemarka på vestlandet.. hehe
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2011 åååå, så kjedelig bor ikke akkurat i storbyen jeg heller da her på sørlandet, men tydeligvis litt mer enn deg blir i alle fall spennende å se hva du velger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå