SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Har fått det for fult og den populer flaska er kommen på nattbords plassen. Merker det blir tidliger for kvart svangerkap. Syntes det er tidligt 25+1 no. Herre gud mangen veker til nedkomst. Hater halsbrann, ødlegger nattesøvnen min. Er det jeg og leine eller fleir som sliter ?
nyttårsprins Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Hei snurf!! Slet forferdelig med halsbrann forrige svangerskap for ni år siden. Var så dårlig at jeg ikke kunne ligge flatt og gikk ned 2 kilo den siste måneden. Da ble jeg satt på medisin som hjalp betydelig bedre enn alt man får på apoteket. a fikk jeg Zantac i litt større dose enn det som kan skaffes på apotek uten resept. Fordi jeg er sterkt plaget av migrene, har jeg utviklet en form for betennelse i spiserøret (øsofagitt). Jeg er helt overbevist om at halsbrannen under forrige svangerskap utløste dette. Derfor går jeg nå fast på noe som heter Nexium. Dette er reseptpliktig medisin, men helt fantastisk. Har så og si ingen problemer foreløpig og er nå 27+5. Så jeg krysser fingrene for at jeg slipper det videre. Hvis du blir veldig plaget ville jeg spurt legen om medisin som fungerer. Er helt forferdelig å gå rundt slik. I mitt tilfelle så slutten all tilgjengelig medisin som ikke var reseptpliktig å fungere etter en stund. Lykke til, og håper for din del at det er forbigående!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå