Gå til innhold

Ullsokker i små størrelser - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er endelig godt igang med forberedelsene (og det er jo på tide siden kalenderen sier 37+4), men jeg oppdaget igår at jeg mangler noen par med ullsokker til nurket som kommer.

Hvor får jeg tak i det? Barneforretninger, sportsbutikker?

Vet at de typisk ikke har det på kjedebutikker som H&M, LIndex etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får i alle fall sånne knyte ullsokker/"tøfler" på Name It, vet jeg :o) De er kjempefine og sitter godt pga knytingen.

Skrevet

Har vært å kjøpt på babyshop i dag, str 13, kjempe søte. Merket er Joha da, så de har det sikkert flere steder.

Skrevet

Spar kjøp selger mange fine ullsokker til baby, har kjøpt en del der selv. Kjempe søte :D

Skrevet

Nøstebarn har fine ;)

Skrevet

Hei, alle sammen, og tusen takk for tips! Da skal det blir varme og gode tottelotter på frøkna.

Greit å ikke springe rundt på altfor mange bomturer nå de siste ukene.

Skrevet

Fant faktisk ullsokker på lindex her om dagen, kjempesøte, gammeldagse "raggsokker":) det jeg leter etter nå er supertynne votter, så babyen ikke blir helt oppkloret i ansiktet i starten. Svigerinnen min kjøpte på hm for tre år siden, men nå finner jeg det ikke noen sted...

Skrevet

Slike votter hadde de på kappahl for noen mnder siden ihvertfall;)

Skrevet

Jeg sverger til de elastiske ullsokkene fra name it. Synes de er geniale, iom at de har strech så sitter de faktisk på. Brukte de på hendene også jeg, da mini var baby og bare ville sove ute i vinterkulda :-)

Skrevet

jeg kjøpte noen søte babysokker i ull på Cubus, og så hadde de noen enda søtere på Sparkjøp , jeg bor rett i nærheten

Skrevet

Vi kjøpte på sparkjøp. Kjempe utvalg :)

Skrevet

Jeg har kjøpt på nøstebarn. Der har de i forskjellige tykkelser også.

Det var også ei her inne som strikke utrolig søte ullsokker/ tøfler. Bestilte av henne og de er utrolig fine. Kostet 100 per paret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...