MK73 Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Ja, jeg slapp unna lenge - bortsett fra noen dager da det var på det varmeste i sommer så har jeg ikke hatt noe særlig problemer med vann i kroppen. Men nå - nå er det igang. Føttene og leggene mine er hovne og vonde, det sprenger og er trangt i joggeskoene... Har dere noen tips? Jeg vet at det hjelper å holde bena høyt og drikke mye vann - men er det noe annet som kan funke?
♥ Min engel ♥ Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Vet du, jeg har drukket mye vann med sitron i i sommer og fortsatt med det for er så godt med ett stort glass vann, skvist 1/2 sitron og isbiter, nam. Og jeg har ikke blitt mer plaget med noe mer vann enn det som kom rundt uke 28.. Holdt meg stabil på 0-1 på helsekortet Kanskje er det sitronvannet? Sitron er jo rensende og vanndrivende så kanskje? Vet at bevegelse skal hjelpe, og støttestrømper er det mange gravide som sverger til
MK73 Skrevet 27. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2011 Heisan! Ja, jeg har også vært på 0-1 helt frem til nå (uke 38), men nå ble det altså verre de siste par dagene. Tusen takk for tips. De skal prøves!
nummer 4 er en spire Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jordbær skal være vanndrivende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå