Gå til innhold

stikninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+5 og har overhodet ikke hatt noen symptomer siden blødningen for ca 1 uke siden. De ømme puppene forsvant og ikke kjent noe annet heller, men i dag er det annerledes.

Kjenner stikninger nederst i magen og kanskje spesielt på høyre side. Ikke veldig vondt altså, men kjenner det stikker til jevnt og trutt.

Har jo hele veien tenkt at det er over og ut med meg, siden jeg hadde blødningen, men tror dere disse stikningene er et godt tegn? At det er tegn til liv liksom? At jeg fortsatt er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

be om tidlig ul,så ser du om det er liv eller ei.

lykke til

Skrevet

Ja det har jeg ikke tenkt på ....

Aner jo selvfølgelig ikke hvor jeg er i syklus nå da... har jo ikke blødd siden den dagen.

Skal til UL i 8. Ble avtalt med det samme jeg fikk positiv test.

Jeg får vente å se en drøy uke til. Er vel ikke noe mer jeg kan få gjort fra eller til uansett?

Når er det vanlig å få mensen igjen hvis det viser seg at det ikke er noe tegn til liv? Jeg har vel hørt om både dager til måneder tror jeg....

Skrevet

lykke til.

jeg hadde en sa for 2 år siden. tok ca 2 uker før jeg fikk mensen fra jeg mista.

men det tror jeg er veldig inviduelt. Hvordan kroppen reagerer å sånt.

så er det ikke sikkert det har gått galt heller enda da, så lengde det ikke har kommet noe ut. kan kansje vært en festeblødning?

ønsker deg uansett lykke til og krysser fingra for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...