verpesjuk Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Etter null symptomer i går (rd 10),så våkna jeg med veeldig vondt i magen i dag,og blødning... Ringte Medicus i fortvilelse...de ville jeg skulle komme å ta en blodprøve i morgen,sånn bare for å være på den sikre siden. Kan det være mulig at det ene egget mitt har overlevd? Satte inn 2 perfekte. Blødningen er som en normal 1. dags mens, med ganske store smerter. Skal fortsette med lutinus til jeg får svar på blodprøven,men jeg har en skikkelig dårlig følelse...sukk:( Dette var 3. forsøk, og den siste på 3 pakken. Så jeg må vel belage meg på å trylle fram penger til neste runde... Fy deg,storken!!! Jeg tror nok du har svikta meg igjen!!!!
MoraTeNora Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Håper veldig for dere at dette går bra allikevel! Lykke til!
shalin Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Får bare krysse alt som krysses kan for at ett egg har klamret seg fast iallefall :-)) Den storken burde fått seg en lusing!! han har svikta meg og! Skal ha mitt 7 og siste forsøk i det offentlige i okt(om eggene overlever opptining)og han burde virkelig gitt oss barn vi som ønsker og sliter så veldig!! Masse lykke til med prøven..håper håper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå