spireønske Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hei alle jenter! er det flere enn meg som er usikker på når eggløsning er, å hvordan man merker om man har det eller ikke ? Jeg å sambo er prøvere, men kankje ikke så prøvete som mange andre her inne.. vi ønsker oss svært en spire, men bruker ikke noe eggløsnings tester eller slikt, har troa på å ta det med ro, å la spiren komme når den kommer sisst jeg hadde mensen var 15-18sept. Når er egentlig eggløsningen da ? i går når jeg dusjet, å skulle vaske meg nedentil, hadde jeg mye slim, noen ganger når jeg skal på toalettet, hender det att det "henger" litt slim når jeg sitter meg. Er det ett tegn på eggløsning eller ? håper på svar, å håper ikke eggløsningen er åver, for i går ble det ikke noe sengekos på meg hehehe )
Kaya25 Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Når du har EL kommer an på hvor lang syklus du har. Den kommer 14-16 dager før neste blødning. Så du må finne ut av når du forventer neste mens, og deretter trekke fra dagene. Det er visst sånn at du kan bli gravid selv om du har sex i dagene før EL, men ikke etterpå. Da er det for sent. Så finn ut av syklusen din, og ha masse sex i dagene før du tror du skal ha EL! Lykke til!
HønePøna80 Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 Hei! Det finnes en EL kalkulator her inne du kan prøve Selv hadde jeg første mensdag den 13.sept, og har EL idag (!!!) - så nå skal det hoppes i høyet! Men tilbake til deg - dette slimet du snakker om kan godt være eggløsningsslim. Det skal ligne på rå eggehvite, både i konsistens og farge. Eggløsningen skal visstnok være på den siste dagen man har dette slimet. Slimet henger litt som du sier, og trekker ikke ned i papiret etter du har vært på do. Høres ut som dere får hoppe til køys dere også! Lykke til!
spireønske Skrevet 27. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2011 Det skal være 14 dager til nesste periode! Hvis det går etter planen da.. Forrige mens gikk jeg 2 dager på overtid, så kom mensen, å det var ikke lite heller! har som regel ikke gått på overtid før, håper det kan hjelpe å ha sex idag, å att det kan klaffe snarest mulig Er så baby syyyk att dere aner ikke! tårer i øynene bare av å se andre med baby! hehehe.. Takk for svar du! KLem
spireønske Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2011 Hehe, takk for svar! ja, høres sånn ut ja Men det som også var litt rart, var att jeg hadde akkurat samme slimet dagen ETTER jeg var ferdig med mensen også.. Så hva kan det komme av ? Å ja, det er nokk samme slim vi snakker om, HønePøna80!
HønePøna80 Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Du hadde ikke sex dagen etter mensen da? Sæd kan ligne litt på ELslim når det kommer ut igjen (sorry detaljene her...)
spireønske Skrevet 27. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2011 hehehehe Nei, jeg hadde nokk ikke det, var derfor jeg lurte... vet da vell hvordan sæd ser ut når d kommer ut
spireønske Skrevet 28. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2011 hehehe, ikke noe å si sorry for syns bare det var ett morsomt svar ! men om noen andre har et annet svar, så kom gjerne med det ^^ Hihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå