Gå til innhold

15 mnd vaksine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :) lurte på en "liten" ting jeg :) er det noen her som har fått delt opp MMR vaksinen ? jeg er litt skeptisk til denne vaksinen, å min elste på 7 og jeg har ikke tatt denne.. grunnen til at jeg er skeptisk har nok noe med alt man leser seg opp til.. pluss at i familien har vi adhd,add og autisme.. er såå redd for at minsten skal få noe slikt påvist etter vaksinen.. min mor tok ikke denne på sine, da det var komt ut at det kunne gi autisme.. derfor tok jeg den heller ikke på min elste når det var hans tur til å ta den.. håper på noen greie svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okej.. for jeg leste en plass her inne at det var noen som vist nok hadde fått delt den opp.. men da er det vel egentlig bare opp til meg om han skal vaksineres? ...

Skrevet

Jeg synes du burde oppdatere deg på informasjon om MMR-vaksinen. Helsedirektoratet anbefaler at alle barn tar MMR vaksinen, da det faktisk er slik at Mesliner kan føre til hjerneskade og i verste fall dødsfall. Kusma kan gi hjernehinnebetennelse og i verste fall døvhet. Hvis jenter får røde hunder under graviditet kan dette føre til alvorlige skader på fosteret.

Videre står det i brosjyren fra folkehelseinstituttet at det i senere tid er gjennomført en rekke store undersøkelser, som alle taler sterkt imot at MMR-vaksine skulle være årsak til autisme eller noen annen form for hjerneskade.

Skrevet

Før kunne man få delt den opp, men det er slutt på det nå

12:42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...