Supersnusken Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Mini på 3,5 mnd sliter sånn i mageleie! Alltid vært sterk og holdt hodet bra, løftet hodet og bryst fint opp i mageleie ved 2 mnd. Problemet er at siden da har ingenting skjedd, hun virker ukomfortabel, stønner og sutrer etter kun sekunder i mageleie. Noen dager blir hun bare liggende og løfter ikke hodet engang. Øver både på matte og på meg, men ser altså ingen fremgang på halvannen mnd! Andre som har erfaring m slikt eller treningstips? Legger ofte noe under brystet hennes for å hjelpe. Hun gulper endel og jeg lurer på om refluks kan være årsaken, noen som vet om det er vanlig at refluksbarn sliter i mageleie?
Gjest Madolyn Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 Når du bærer henne, så kan det være lurt å bære med hennes mage mot din underarm, med hennes hode vendt mot albuen din, så får hun trim uten å tenke på det Her ble gutten 5 mnd før han endelig begynte å ligge lengre perioder på magen til ham å være - altså 5-10 min Noen babyer elsker å ligge på magen fra de er nyfødte, andre bruker laang tid. Det er bare fint om jenta di blir liggende uten å løfte hodet, da skjønner hun at hun kan ligge på magen og hvile Det har ikke gutten min skjønt ennå Viktig å la bebisen ligge en stund, selv om de begynner å klage litt. Bare underhold så godt du kan! Det er først når de begynner å klage at de blir sterkere, men snu henne så klart før hun blir rasende og helt utslitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå