Gå til innhold

Andre uka rett ut...Sliten og lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 2. uka jeg ligger her og hoster og kaster opp, har nå min 2. penselinkur uten hell... Er så tom i magen og sulten ikke minst!! Begynnner og bli deprimert av dette, har jo ei lita frøken på 1,7 år som jeg må ta vare på også ,og jobben da som jeg har så dårlig samvittighet ovenfor..

Er det noen som har noen gode tips og komme med, kjærringråd ol.?

Tenker jo at dette ikke kan være bra for den lille i magen i lengden heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :o) ha ikke no kjerringråd komme med men ønsker deg god bedring :o) jeg er ikke i form selv og har en 4 åring å ta vare på så jeg vet litt åssen du har det. men prøv å få i deg litt kjeks eller salt potetgull det skal vist være godt når man er helt i oppkastland

Skrevet

Jeg er selv på min 6. uke rett ut nå, har atypisk lungebetennelse. Har du vært hos legen og tatt blodprøve? Atypisk lungebetennelse behandles med andre typer antibiotika og vanlig penecillin funker ikke. Jeg kastet opp i 3 uker pga hosteanfall og fikk til slutt hostet på meg ribbeinsbrudd :( Føler dette er svangerskapet fra helvete... Jeg fikk antibiotika forrige uke, selv om det er en type gravide ikke skal ha så kunne jeg ikke gå i fødsel med Mykoplasma bakterier i kroppen. Mitt tips er vel å få tatt blodprøve og sekretprøve fra nese/ hals og se om du skulle hatt en annen behandling. Hosten fant jeg ingenting som hjalp mot, annet enn Ery- Max antibiotika, men nå hoster jeg myyye mindre. Er helt tom for krefter selv og håper jeg kan lade og bli frisk før fødsel nå for det trengs! Lykke til og god bedring til deg!

Skrevet

uffamei, ja jeg spiser litt kjeks og knekkebrød men det holder seg ikke nede så lenge :( God bedring til deg også :)

Kjedelig dette her altså..

Huff lungebetennelse ja, har fått beskjed om at jeg har virus nå da etter en stikkprøve i fingern, ikke noe blodprøver tatt.. og måtte bare slappe av og vente ut sykdommen.. Det har jeg bare ikke tid til og begynner og bli tom for krefter til noe som helst egentlig, skal mase meg til en blodprøve jeg for dette kan ikke gåes med i lengden! All respekt til deg som har holdt ut 6 uker, jeg som sutrer etter 2..hehe :)

God bedring , får virkelig håpe du blir frisk no til fødselen :)

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om å vente for å se om det gikk over av seg selv. Først etter 5 uker hvor jeg stadig ble værre så fikk jeg Ery-Max antibiotika siden de fant ut av blodprøver at jeg hadde Mycoplasma infeksjon. Det er lurt å ta blodprøve så du får vite hva slaks virus dette er, for du kan ikke gå i fødsel med infeksjon i kroppen. Det er ingen god følelse å ta medisiner som ikke skal tas av gravide, men legene har sakt at det er som regel i første trimester skaden kan skje, ikke nå. Jeg har mast og mast i så mange uker nå, så har lært at man må ikke gi seg. Lykke til, og ha en fortsatt god bedring:)

Skrevet

Huff ja, tusen takk for gode ord! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...