Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere nå jenter?:) Å i hvilken uke er dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er 27+2 i dag. Gikk ned fem kg de første ukene, da jeg var mye dårlig. Har godt opp fire igjen av de nå igjen, så har vel egentlig ikke gått opp noe. Har ikke kjempe god matlyst, men kan få skikkelige raider på kvelden hvor jeg måå bare trykke i meg kokosboller og alt jeg kommer over:) hehe. Regner med jeg kommer til å begynne å gå opp fra nå av? Håper det iallefall, vet ikke om det kan være farlig for den lille om jeg ikke går opp jeg? Hender jeg går på vekta å at jeg har gått ned en kg igjen, men den kommer på igjen uka etter:P

Fortsetter under...

Det er mange slike tråder her på forumet, og det er jo ikke så interessant å vite hvor mye folk har gått opp uten å vite hvor mye de veide i utgangspunktet (ifht høyde). De som veier mye skal gå opp mindre. Hadde jeg gått ned 5 kilo de første ukene hadde jeg sansynligvis blitt innlagt ;-)

Før graviditet: 175 cm og 59 kilo. Har nå gått opp 7 kilo og er i 20+6 i dag.

Jeg synes det er plagsomt å gå opp i vekt, men kroppen min er visst bare slik. Spiser som før, men det er bare alle bremser på, tydeligvis. Forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg og gikk ned 24 etterpå :-S

Annonse

Er faktisk enig med deg i det. Jeg var 54 før graviditet og er nå 57 kg. og jeg er 163. Hadde jeg gått ned 5 kilo hadde jeg vært undervektig. Så høyde og vekt før graviditet har faktisk mye å si ja;)

Jeg er overvektig, og har gått opp 700 g til nå

Er 15+0/15+4...

Siden jeg er tyngre allerede enn da jeg fødte de to andre, håper jeg på en minimal vektøkning...

Koser meg med hver uke som går uten at jeg bikker over på neste tall..

At desimaltallet stiger, er vel nesten litt til å unngå...

Er i uke 26, og har lagt på meg 9-10 kilo. Skummelt mye, men jeg la tilsammen på meg 18-20 kg sist. Da fikk jeg gutt på 3.5 kg og 49 cm. I løpet av det første året var jeg omtrent tilbake på normalvekta.

Før barn var jeg litt på minus-siden av 65, etterpå har jeg vært litt på pluss siden. Jeg er ganske lang, så jeg har veid ganske passe. Så selv om det er ekkelt med alle kiloene som kommer, tror jeg ikke det er noe stort problem.

Jeg var 76,4kg og 169cm høy før jeg ble gravid. Og er i dag 78,1kg er 24+1 i dag. Altså +1,7kg. Har ikke lagt på meg mye, følte ikke jeg var overvektig men litt rund i kantene. Men ble satt som overvektig på gravidsjemaet mitt.. Så regner med vekta kommer på etter hvert, målet er å trille/amme bort kiloene etter fødsel :) hehe.

Annonse

Er 16+4 i dag, har gått opp 4,3 kg.

Er 1,74 m høy, var 65 kg og er nå 69,3. Ikke kjempekrise, men jeg er ikke fornøyd heller, alle kiloene kom på i løpet av 5 uker (fra 5. til 10. uke, kombinasjonen ferie og at jeg måtte spise for å holde kvalmen borte gjorde at vekta eskalerte denne perioden).

Jeg er 1.78m og veide 72kg før jeg ble gravid. Jeg er i dag 24+4 og har gått opp 7kg. Dette plager meg, men pga høyden min ser man det kun på mage og pupper.. Håper vekta holder seg stabilt fremover... :)

Er i uke 23 å har gått opp 9 kg! SYYKT!:P

Veide 48 kg før graviditeten..! Aner ikke omtrent hvor det har lagt seg engang! Mage, rompe, pupper å lår vil jeg tippe:p

Gikk fra 47 til 65 i mitt forrige svangerskap, og var nede igjen i 47 bare noen FÅ uker etter fødselen!

Håper jeg er like heldig denne gangen:;)

Vel, alt usundt frister her i hus... så her blir det mye sukker gitt.. 165 høy og veide 75 kg i utgangspunktet. Veide 87 kg sist jeg ble gravid så har litt bedre utgangspunkt denne gangen heldigvis. Har gått opp 5 kg til nå (veier altså 80 kg nå) og er 17+2. Litt mye men... vet jeg kan klare å gå ned igjen etter fødsel..

Er 171cm høy. Var 67.5 kg når jeg ble gravid, men er nå 61.3kg. Er fullgått 13 uker i dag. Har vært MYE plaget med kvalme, oppkast og vært innlagt med væskebehandling, men håper at det snur snart no.

jeg er i uke 25, og har gått opp 11 kl siden jeg ble gravid, jeg er ikke så høy, vet ikke hva skal jeg gjøre, det er vel ikke så lurt å gå opp så veldig mye?? Har veldig god epettit og koser meg med mat :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...