Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Hvordan er formen og hva er planen for dagen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 4 dager igjen til termin.

Formen er ok, men det kjennes som om jeg har en elefant i magen. De siste dagene har han virkelig begynt å ta FOR stor plass. Kan ikke ligge i noen stilling uten at han klemmer meg så jeg får sykt press i hode.

Planen for idag er modningsakupunktur, forhåpentligvis siste gang! Så skal jeg føde! Enten han vil eller ikke, i dag skal han ut. Krysser fingrene for at fullmånen hjelper meg inatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå er det fullmåne?:)

ok, da skal jeg gjøre en siste innsats med kjerringråd.

Skrevet

9 dager her,

Formen er grei, men sliten og tung =)

Pusler med hus arb hver dag, for å få tiden til å gå, og må jeg reise på føden så¨er det rent til jeg kommer hjem =)

Ellers så sover jeg når gutta er på skole/barnehage.

Men hun må gjerne komme ut i natt her og, vi vil så gjerne møte lille snuppa =)

Skrevet

Formen : Har vært bedre...føles utrolig tungt med den stooooore magen!

Termin : 5 dager til UL termin 3 dager til mens termin

Planen i dag :

*Besøk til en venninne med liten baby (bare for å bli enda mer fødeklar:-)

*Modningsakkupunktur...og jordmor skal tøye meg... *grøss*... men håper at i dag er dagen ;-p

Fødeklar i lykkerus: Du må hyle ut om noe skjer etter timen!! :-p

Skrevet

6 dager igjen til termin her. (3 dager til mens termin)

Merker stor forandring på kroppen, fra igår kveld og videre idag. Myyye nedpress. Stikker og presser godt både foran og bak! Og verker godt i lyskene når jeg går. Har hatt sterkere murringer enn ellers også. Som om ikke dette var nok så har enda mere av slimproppen gått idag morges ;))

Satser på fødsel inatt da siden det er fullmåne inatt :D Syyk spennende dette her, å bare vente på enda mere vondter!! Hehe ;)

Skrevet

26 dager igjen. Sitter på sykehuset og venter på JM timen min. Skal på første tannlegesjekk m sønnen min senere i dag :) Ellers ingen store planer forruten litt handling og vasking av klær :P

Skrevet

♥prinsenblirstorebror♥fødeklar:

Klart jeg skal si ifra om noe skjer! :) Pleier som regel å være litt mer fart i magen etter akupunkturen.

Kanskje jeg skal spørre om hun vil sjekke hvor moden jeg er også! Hadde vært fint å vite om det er håp for fødsel i nærmeste fremtid eller ikke! Tøying ja, hadde ikke gjort noe det heller :P

<3 Min engel <3 *Fødeklar*:

Så heldig du er som har så mange tegn, her er det stille. Bare kynnere og murringer om natten, ellers er det dvaletilstand i denne magen...! :/ Ingen slimpropp som har kommet enda heller.

Skrevet

16 dager igjen og planen i dag er å dra på samtale på sykehuset å finne final-dato for keisersnitt :) forhåpentligvis så er den datoen rett rundt hjørnet,har jo så mye plagsomme maserier og nedpress og alt,så er veeldig klar for å få prinsessa mi ut nå :o)

Skrevet

1 dag til termin!

Formen er så som så... Har hatt en søvnløs natt pga murringer/masrier etter litt sengehygge i går kveld, men det har gitt seg igjen nå virker det som :-( Som deg Fødeklar føler jeg meg som en elefant, klarer ikke bli komfortabel i sittec/liggestilling for lillefrøken tar for stor plass, og det er begrenset hvor lenge jeg orker å pusle rundt i huset med diverse før jeg er utslitt og bare må sette/legge meg.

Har ingen store planer i dag, kanskje vaske gulv for å se om det hjelper, forføre mannen en gang til... Håper fullmånen hjelper ja!

Lykke til alle fødeklare damer :-)

Skrevet

....og lykke til til meg, selv om jeg ikke er offisielt fødelkar før om 6 dager ;o)

Skrevet

1 dag til termin her også.. Her er storegull hjemme fra barnehagen for har vært syk i helgen. så no skal vi snart ut å handle, så skal jeg til jordmor halv tre. Ellers skal jeg bare slappe av og lade opp til at det snart skjer noe :) *Håpe, håpe*

Skrevet

Jeg går for gull i dag, med fullmåne og greier. Hatt vonde kynnere det siste døgnet, men akkurat når jeg begynner å håpe at det er i gang, så dabber det av :(

Har 2 dager igjen, men har ikke noe behov av å gå de ferdig for å si det sånn. I dag skal jeg bare lade batteriene og kanskje gjøre litt husarbeid. Kanskje jeg biter tenna sammen og piner meg gjennom en økt i senga.

Skrevet

Så ofte det er full måne her inne på bim.... :).

Jeg har 9 dager igjen til termin:) i dag skal jeg rydde og vaske litt også skal jeg hvile litt før jeg skal ut å gå tur.... Har blitt strippet i dag så da får vi se om det gir resultat.

Pakke ferdig bagen min og til hver av jentene og en liten en til mannen.hehe... Litt treg kanskje. Med de andré sto den klar i en mnd før termin.

Skrevet

Selvfølgelig! Lykke til ALLE flotte gravide damer :-)

Skrevet

16 dager igjen her. Og når jeg var på butikken istad, kjentes det ut som knivstikk nedover for hvert steg. Noen som vet hva det kan være? Har hvert hos jordmor, så blir det turning med snuppa etter bhg.

Skrevet

Her er det 24 dager igjen! 37+ 0 i dag! Jeg og mannen har begynt å vedde når babyen kommer, og håper viiiirkelig han kommer før termin :-)

Stikninger som knivstikk kjenner jeg på trimturene om dagen. Det skal være ufarlig og skyldes press på blære/underliv. Jeg har lest her inne at stikningene kan være et tegn på at babyen fester seg, men det er jeg usikker på!

Lykke til alle sprekkeferdige! Blir spennende å se i morgen om fullmånen har gjort sitt!!!

Skrevet

4 dager igjen til termin her! Føler også at jeg har en elefant i magen! Denne jenta må være stooooor... føles iallefall slik. Det stikker ut et kne i sida nesten hele tida. -Ganske koselig i grunnen :)

I dag har jeg vært litt på shopping, - igjen.. Og nå har jeg hvilt en stund i lenestolen. Skal hente lillesnupp i bhg om en liten time. Så blir det familie ting til hun skal legge seg.

Skrevet

13 dager til termin.

Formen er grei, men kunne kanskje vært bedre?

Begynt å bli tung i korppen og få mye hevelser i bena de siste dagene. I går kveld fikk jeg monsterben, kjente plutselig det begynte å prikke i bena og når jeg så ned på bena var de plutselig king size :-O

Har heldigvis gått ned igjen nå da, passa på å ligge med bena høyt i natt. Nå skal jeg bare ta det strålende med ro og nyte de siste dagene som ett-barns-mor.. Prøve iallefall, er litt i overkant ivrig på å føde snart ;)

He he

Skrevet

Mine bein har også blitt sånn de siste dagene, så nå moser jeg de ned i støttestrømpene. De blir helt blå hvis jeg ikke har de over hue..!

Problemet er bare at det er så himla upraktisk å ha beina over hue hele tia..

Skrevet

56 dager igjen her,fått influensa med verk i absolutt hele kroppen:-(

Har jo 2 mnd igjen til termin men å skrive antall dager får det til å virke mye nermere! Planen idag er å slappe mest mulig av,håper smertene gir seg for de er virkelig grusomme!

Skrevet

Termin i morgen. Rart å tenke på at den dagen vi har gått å venta på i nesten ni måneder endelig er her. Sjølv om det ikkje er noke som tyder på fødsel enda, så har vi iallefall ikkje vert nærmare. :-)

Formen er heller dårlig. Sengeliggande, som eg har vert siste månedane, med bekkenløysing, lavt blodtrykk, lav blodprosent og kvalme. Masrier kvar natt (og ofte dag) leenge no.

Ifølge jordmor har fødsel vert rett rundt hjørnet siste fire vekene, så er litt skuffa over at det ikkje har skjedd noke enda. Har hatt 2,5 cm åpning, myk og moden, hodet så langt ned i bekkenet som mulig i følge jordmor. Til og med slimproppen gjekk for 4 veker sidan. Så føler lillegull i magen lurer meg litt. ;-) Storegull kom 3 dager over termin, så får satse på at lillegull ikkje blir lenger enn det iallefall. :-)

Skrevet

11 dager til termin. Planen er å spise, drikke saft og se på tv :) formen er grei, er bare så trøtt :)! Nyter å ha leiligheten helt for meg selv i dag. Dårlige tv serier og fotbad !

Skrevet

Fødeklar i lykkerus:

Nja, må si alle disse "tegnene" er sporløst forsvunnet :( Så der forsvant mine forhåpninger i do! Jaja, får holde ut noen dager til før jeg begynner å grine ;) hehe.. Ble det noe fart på sakene etter akupunkturen eller?

Skrevet

He he, ja du sier noe der "Fødesklar" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...