Maiblomst28 Skrevet 27. september 2011 #1 Skrevet 27. september 2011 Hei! Jeg er nå 6+1 ca. Jeg har nesten ingen symptomer. Bare littegrann vondt i puppene, og så har jeg vært mer trøtt enn vanlig. Jeg har ingen kvalme, er ikke supersulten og klærne passer like bra som før. Er det normalt å ha så lite symptomer? Jeg burde kanskje være glad for at jeg ikke er kvalm. Jeg skal til legen på torsdag. Håper han kan gi meg noen svar da.
magica78 Skrevet 27. september 2011 #2 Skrevet 27. september 2011 hei, siden du har noen symptomer er du sikkert bare kjempe heldig og slipper unna det meste man trenger ikke være kvalm og uvel, så bare nyt at du slipper det:)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 heldige du som ikke har noen symptomer.. Hadde ikke jeg heller på 6+1, men nå er jeg 8+3 og har vært kvalm i en god uke, å det ser ikke ut til å gå over med det første! Så nyt det, plutselig er det over hvis du er uheldig da.. Jeg var bare kvalm en uke i forrige svangerskap.. Dette svangerskapet er definitivt anderledes!!
jojoen Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Hei, Jeg er ca 8 uker og har som deg kun litt ømme pupper og sovner tidligere på kveldene. Av og til kan jeg bli litt stressa av det. Tror det er ganske typisk at de med mye symptomer skulle ønske de hadde mindre og de med lite skulle ønske de hadde mer. Jeg prøver å tenke som så at det uansett ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til, utenom å ta det rolig og opprettholde en sunn livsstil både i forhold til mat og trening. Utover det prøver jeg å glede meg over at jeg kan fungere som normalt i hverdagen.
thessi og lillemor Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg er 5+4 og har også veldig lite symptomer. Er litt oppblåst, trøtt og orker ikke kaffe, men bortsett fra det ikke noen spesielle graviditetstegn.Har vært litt bekymret over det, men tror, som de andre over her sier, at vi bare skal være fornøyde så lenge det varer :-) Tror ikke kvalmen kom før ca i uke 7 i forrige svangerskap.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. september 2011 #6 Skrevet 27. september 2011 Hei:-) I mitt forrige sv.skap visste jeg at jeg var gravid da jeg var 3+1 pga kvalme.. Og kvalmen ble verre og verre og varte til uke 24. Da kastet jeg opp for siste gang.. Jeg var kvalm og fortvilet døgnet rundt. Nå er jeg 4+2, og har ikke vært noe kvalm enda, kun litt uggen.. Takker for hver dag jeg ikke er kvalm, og håååper dette sv skapet blir litt lettere enn forrige. Samtidig må jeg jo innrømme at pga dette løper jeg ofte på toalettet og sjekker om tr er kommet, og er litt bekymret for at det skal være dødt inni der.. Rart man skal være så bekymret. Er jo fortsatt like takknemlig for at ikke kvalmen har kommet for fullt enda... Vi får satse på at vi bare er heldige hittil og at alt går som det skal med spirene våre:-)
rakel87 Skrevet 27. september 2011 #7 Skrevet 27. september 2011 Jeg er 8+0 i dag, og har heller ingen symptomer. Har gått masse på jakt i høst, og jobber fulltid. Føler det hadde vært greit med noen symptomer, men håper den lille i magen har det bra selv om jeg nesten ikke merker den er der:)
lykkeliten1 Skrevet 27. september 2011 #8 Skrevet 27. september 2011 Huff, det her blir egentlig en klagetråd over at vi er i ok form og i steden for skal vi egentlig være glad for det. Men, vi blir jo så lett bekymret. Jeg er 6+5 og kjenner overhodet ingenting. Blødde i forrige uke og det er det som gjør meg bekymret. Ellers hadde jeg vel ikke tenkt så mye på det, tror jeg. Nei, det er jammen ikke lett. Symptomer kommer nok tidsnok, enten det er lite eller mye, så vi får bare være fornøyde med det inntil videre.
_AnnHelen_ Skrevet 27. september 2011 #9 Skrevet 27. september 2011 Det har gått 7 uker i morgen og jeg har fortsatt ikke merket noe tegn til kvalme. Er veldig trøtt, har ømme brystvorter og ellers litt murring/stikking i magen. Bør vel bare nyte det så lenge jeg er i fin form :-)
Arga G08+J12 Skrevet 27. september 2011 #10 Skrevet 27. september 2011 Jeg hadde ingen symptomer før uke 10 i forrige svangerskap, deilig! Da ble jeg veldig trøtt og sov 12-14 timer i døgnet og fikk en meget forsterket luktesans.
tonesnupp Skrevet 27. september 2011 #11 Skrevet 27. september 2011 jeg er 6+5. fikk mine første kvalme anfall med oppkast i går. før det var det bare ømme pupper. nyt det men det varer. er helt fin å plutselig fem min så kaster jeg opp. ble sykmeldt pga kvalme å ned i vekt
tonesnupp Skrevet 27. september 2011 #12 Skrevet 27. september 2011 hei. vil ikke skremme deg, men snakk med legen din ¨å få en tidlig ul lyd, med tanke på at du blødde. Da blir du jo også betrygget når du ser hjerteslag. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå