Høytoppåfjellet Skrevet 26. september 2011 #1 Skrevet 26. september 2011 Hei jenter! Jeg er ny her inne og håper at noen vise sjeler kan hjelpe meg litt! Jeg sluttet på Loette den 18.09, en uke inn i et nytt brett. Jeg skulle egentlig ha sluttet etter forrige brett, men hadde avtale hos gynekologen så valgte å utsette mensen av praktiske årsaker. Fem dager etter pilleslutt fikk jeg en blødning som var over til kvelden neste dag, slettes ikke store greiene. Men så i dag oppdager jeg noe slimete greier.. Skal ikke legge skjul på at jeg har sniklest her inne både titt og ofte, men jeg har sålangt ikke funnet noe om EL som har dukket opp så kjapt! Det er jo ikke mer enn en uke siden jeg tok den siste pillen. Det slimete greiene minner meg om rå eggehvite med den der strengen inni, noe gjennomsiktig og noe hvitt - veldig seigt og strekkbart! Beklager detaljene! Haha! Heldigvis er jeg ikke den første som legger ut sånt her inne XD Kan dette være EL? Det er sikkert n'te gang noen spør om dette her inne, men nå har jeg allerede kjørt ut google så.. hjeelp? Klem fra meg :-)
Høytoppåfjellet Skrevet 27. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2011 Ååå! Kan det allerede være for sent å ha sex i dag da? Dammit!
Kaya25 Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg har blitt fortalt av en sykepleier at kroppen kan reagere på prevensjonsslutt med å bli ekstra fruktbar den første tiden etterpå. Hvis dette stemmer, er det sikkert en "tidlig" EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå