Gå til innhold

Stikninger i "blæren", hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det føles som i blæren. På en måte under der magen starter, like over(huff) der behåringen starter nedentil. Kjennes ut som om noen stikker en heklenål inn der og vrir til.

Magen blir ikke hard, så er nok ikke kynnere. Men lurer jo fælt på hva det er. Må krøke meg når det slår til. Skjer daglig, og flere ganger om dagen. I dag har det vært mindre enn vanlig... Merker, eller føles som om det kommer oftere om jeg er veldig tissetrengt.

Hva er dette? Har 4 uker til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er babyn som kommer borti. Har det sånn jeg også. Det varierer fra akutt tissetrengt til stikninger. Alt ettersom hvor babyen er i forhold til blæra.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen der, hadde dette mye rundt uke 34-36, det har gitt seg hos meg.

Føles det som om det er i skambeinet? Det var det hos meg. Min jordmor sa det var babyens hode som presset på nerver der nede og modning. Det stakk så jeg måtte kaste meg rundt på sofaen til tider. Ikke godt i det hele tatt. Men som sagt det har gått over etter at hodet har festet seg.

Skrevet

Har også sånne stikkinger, har 6 uker igjen til termin.

Kjennes nesten litt ut som urinveisinfeksjon, men det vet jeg at det ikke er siden jeg har levert urinprøve nylig.

Skrevet

Jeg har det også sånn. Kom for vært steg jeg tok i butikken istad. Lurte på hva dette var. Hodet har hvert festet et par uker, og jeg er i uke 38 idag. Satser på fødsel snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...