Gå til innhold

Andre med lange babyer:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er 1 år og 80 cm! Lang liten frøken:-) Andre med lange babyer? Og dere som har en liten som nærmer seg 2, har han/hun stoppet opp litt i veksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en jente som var 87.5 cm på 15 mnd kontrollen. Hun er veldig lang, ligger faktisk litt utenfor kurven. er ca like lang som et par 2 åringer vi kjenner. Jeg ligger selv på øverste kurve i høyde, så hun blir nok like lang som meg.

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Så flott at det er flere lange barn der ute! :-) Gutten min er nemlig alltid størst samme hvor vi er (barselgruppa, bhg osv). Han var 84 cm på 1årskontrollen og 87 cm nå på 15 mndkontrollen. Både jeg og faren er høye da, så forventer ikke akkurat annet. Men jeg skal si han dominerer i bhg (han går i en avd bare med 1åringer), han er sterk også, så har ikke problemer med å ta seg frem! :P

Skrevet

min lille er i andre enden av skalaen, med 80cm og 9,5kg på 22mnd...

har "vokst" jevnt men seint.. menedet er like normalt å vokse i rykk og napp, også med lengre "pauser" :)

Skrevet

Mini var 84 cm på 15 mnd kontrollen. Jeg tenker ikke på at han er lang, men så er han jo rund også da :-)

Skrevet

Eldstemann var 82 cm da han var ett år og 93 da han var 2 år 3 mnd som er siste kontroll vi var på. Jeg tok en sånn halvveis måling hjemme i sommer da han var 2½ og da var han ca 97 cm så han har ikke sakket farten så langt. Han har alltid vært lang og i barneparken tar jeg ofte feil av de andre barnas alder fordi de som er like gammel som han er kortere.

Skrevet

Her var yngste 84 cm på 1 års kontrollen, nå er han 20 mnd og 95 cm. Om han følger kurven sin blir han rundt en meter på to års kontrollen. Det er bare fire cm mellom han og storesøster som er tre og et halvt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...