Gå til innhold

Tid for vognpose snart (Oslo)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det snart ok å bruke vintervognpose?? Jeg har en liten en på 7 uker, men blir det for varmt?? Været er jo ok, men begynner å bli litt surt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Østfold, men bruker skinnpose på kjølige dager, regulerer heller det hun har under (bare strømpebukse og body samt lue). Har på mer på morgenen/formiddag og kler av utover dagen når været blir varmere. Idag var det jo 15 grader mellom kl 17 og 18 og da er jo skinnpose litt overkill, mens i dag tidlig var det jo langt kjøligere.

Jeg synes pose dekker mye bedre enn dyne, den sparkes jo bare av (jeg bruker sjelden trekket til bagen).

Skrevet

Ja.. Det er jo bare å åpne opp posen og da, hvis det blir for varmt, tenker jeg! Så slipper vi all den påkledningen inni posen..!

Skrevet

Her bruker jeg bare et tykt ullteppe over henne (brettet dobbelt) og skinnfell under, nå som det fortsatt er såpass varmt. Posen er jo ment for minusgrader, så tenker at det blir litt i tidligste laget enda. Dyne er jo også et greit alternativ, som ikke blir like hett som posen..

Skrevet

Jeg er bare ute midt på dagen, når det er nokså varmt, men jeg bruker ikke vognpose ennå. Jeg har helseteppe under og over og så en dyne oppå det. Da har hun på seg body, bukse og en ullue. Hun holder seg fin og varm da. :) Jeg har også alltid med et litt varmere teppe som jeg kan bruke hvis det trengs.

Skrevet

På dagen så blir det ganske bra med plussgrader nå, så tror nok ikke eg hadde brukt posen i bagvognen. Bruker sportsvogn på sønnen min og den er ikke like lun, pluss at han sparker av seg dyna hele tiden. Har derfor begynt med pose på han, men sånn som i dag har han ikke hatt mye klær, og posen har vært åpen fra låret og opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...