Gå til innhold

Hvem ville du stole på??

Anbefalte innlegg

er 25 uke på vei nå. Da jeg hadde vært på den ordinær ultralyd i uke 19 viste d seg at vi venter en gutt, jg spurte gynokologen 2 ganger og ho sa ho er 80 % sikker på at det er en gutt. Men idag har jeg vært ho en venn som er bare radiolog og har ikke like mye erfaring som en gynokolog, og ho så på ultralyd at vi venter ei jente..

Hvem ville du stole på, eller hvem ville du tro mest på hvis du var isteden for meg??? jeg er så usikkerrrrrr :((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143617000-hvem-ville-du-stole-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svaret *Miss Flua* :)

jo da, på den ordinære ultralyd så vi tydelig at d er en gutt, han sprette beina og vi så en liten ståedne pines :)) hehe men i dag viste ho radiolog skjønslepper. Derfor jeg er sp usikker, og vet ikke hvem jeg skal stole på. noen sier at det er mest gynokolog som har det riktig, men ... vet ikke :(

Hvis dere så kjønnslepper, så trooor jeg at jeg ville stolt på det. For "penis" kan jo ha vært navlestreng også! Når vi kikka på etter kjønn ville ikke gyn si med sikkerhet at det var gutt før vi så pungen :) Men som sagt, hadde nok gått for en ekstra ul om dere ikke bare vil vente å se! Jeg hadde ihvertfall ikke tørt å satse på enten blått eller rosa ;)

Nei det er heller ike så økonomisk å kjøpe både rosa og blått farge :)

men privat ul finnes ikke i den byen jg bor, jeg er langt fra de store byer som finnes private ul.. det er jo spennende å ikke vite, men jeg har veldig lyst å vite hva vi får :)) jeg er så magefølelser at gynokolog som sa at 80 % gutt, så er d riktig, men men men ......???

Annonse

Man kan ta feil begge veier, men det men det er nok oftere man får vite jente og det viser seg at det er en gutt, enn at man får høre gutt, og så er det jente. Konklusjonen er vel at du ikke vet hva slags kjønn det er :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...