Gå til innhold

Dette marerittet, lille spire ville ikke mere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro til Frankrike på vin/cognac smakingstur med jobben på fredag med mannen. Nydelig reise med god mat på div slotter og nydelig vær. Alle på jobben var med og deres ektefeller, endel begynte å lure på hvorfor jeg ikke drakk og til de aller nærmeste fortalte jeg at vi var gravide noe de syntes var koselig. På kvelden den fredagen hadde vi sex og dagen derpå bar det ut på en ganske hektisk sykkeltur i vindistriktene (meget hyggelig). Men så begynte det...på kvelden når vi var på restaurant oppdaget jeg rosa spotting....var lamslått og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Neste dag kom det litt blod og utover dagen/kvelden økte det MASSE. Måtte bruke tampong og ved et tilfelle fant jeg en liten klump med hard koagulert blod, ergo er SA ganske sikker. Gjorde ikke særlig vondt eller noe. Men jeg har blødd siden, akkurat som en helt vanlig mens. HUff, trodde aldri det skulle skje meg (og på jobb tur) men nå er jeg sikker i min sak, Jeg SKAL ha resept på progesteron krem. Har bestilt time hos min privat gy og venter bare på at hun offisielt skal si det jeg allerede vet og det mannen min ikke helt klarer å akseptere enda, nemlig at vår lille spire er borte. Det værste av alt er at jeg vet ikke hva jeg skal føle. Nå er jeg bare klar for å starte på nytt! Det tok oss 2 pp å bli gravide så håpet er der, men skal søren meg kreve progesteron tillegg siden jeg misstenker at mangel på dette har bidratt. Masse lykke til dere andre her inne! Gleder meg til det er en ny spire på plass. Klemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg trilletrill. er ufattelig trist å miste uansett når det skjer. Håper du får god oppfølging av legen din og at du blir tatt på alvor. Ønsker dere masse lykke til neste gang og at dere begge tar dere den tiden det tar til å sørge over det dere mistet. Jeg ville også bare komme meg videre da vi mistet, og tror at kroppen er klar når den er klar, så det er bare å prøve:)

Skrevet

Å nei trilletrill, så ufattelig trist:-(

Håper du får progesteron nå og at dere blir fort gravid igjen! Ønsker deg masse masse lykke til! Klem fra M79

Skrevet

Uff, så utrolig trist :-( Håper du er tilbake her igjen i løpet av kort tid. Lykke til!

Skrevet

Hei! Det var trist å høre :( Kan jo være at du har abotert en tvilling? Ikke veldig sannsynlig kanskje... lykke til med neste prøvetid.

Skrevet

Så trist, så trist.

Ble blank i øynene avå lese det her jeg....

Kan jeg spørre hvor langt du var på vei?

Håper dere kommer dere over kneika og klare for nye prøverunder etterhvert...

Skrevet

det var leit å høre.

lykke til videre

klems

Skrevet

Hei!

Jeg ville bare si ar jeg har hatt to SAer og det gjør vondt. ordentlig mensensmerter x 2. Og jeg har blødd ut en klump, men fortsatt sett noe på ul.

Håper du tar feil. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...